Hei snupper,
da er jeg tilbake fra nesten to ukers ferie. Har vært en uke i Toscana og det var deilig

. Mye program hele tiden, så det ble ikke så mye avslapning og soving, men moro var det. Deilig å se igjen snuppa i går. Vi gikk og koste på henne hele dagen. Jeg måtte og dra å hente vofsen i går, så plutselig var vi alle fire igjen.

Lillemor sovnet ikke før 2200 i går, men det er kanskje ikke så rart med så mye oppspilthet i kroppen. Det var godt å få litt alenetid i uke som var, men vi savnet henne noe sinnsykt

så det var godt å komme hjem. Vi har hatt en uke med mye vin, champagne, dyr mat og sene kvelder.
Nå venter tre dager med jobbing før vi skal på hytta i tre uker. Jeg kommer ikke til å ha noe å gjøre i tre dager på jobb :

PC min gikk til skogen før ferien, så jeg har ingen av mine faste programmer og innstallasjoner på denne maskinen, noe som gjør det vanskelig å jobbe
Vet ikke om de får fikset PC heller, da ting tar tid
Håper alle har hatt en fin sommer så langt. Så får jeg bruke litt tid på å oppdatere meg her inne. Vi har nett på hytta, så jeg forsvinner ikke helt