Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-07-2008, 21:54   #11
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Back to nature!

Sitat:
Opprinnelig postet av Alpengold Vis post
JEg har ikke høydeskrekk ,men når jeg ser på Prekestolen får jeg spenning i kroppen. JEg vet ikke helt om jeg kunne sitte/ligge der på kanten. Har følelse at jeg ville hoppe ned ,helt vilt
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2008, 01:48   #12
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
MP Rating: 0% (0)
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

BØLLA MI velkommen hjem

Så ut som en fantastisk fin ferie, med så mange fine opplevelser!!!

Skjønn familie

Å den prekestolen da tror jeg hadde fått kalde føtter før jeg hadde vært halveis jeg..
Gammel 27-07-2008, 11:48   #13
Supermedlem

Maysamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Spania
Meldinger: 655
Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.

Næmmen Bølla...Har vi vært samtidig på Hamresanden og Dyreparken??
Vi var der fra 21.-24., mandag til torsdag denne uka..
Herlige bilder.. Dere er så skjønne atte!! Ser ut som en herlig ferie!!!
Gammel 27-07-2008, 17:14   #14
Seniormedlem

store bølla sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 2,628
MP Rating: 100% (1)
store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Maysamor Vis post
Næmmen Bølla...Har vi vært samtidig på Hamresanden og Dyreparken??
Vi var der fra 21.-24., mandag til torsdag denne uka..
Herlige bilder.. Dere er så skjønne atte!! Ser ut som en herlig ferie!!!
MaysaKomisk! Ja vi kom på Hamre camp søndagen og reiste att ons morning. Var i Dyreparken på mandagen. Låg deke på Hamresanden eller Hamre? Vi holdt oss eine dagen på stranda på Hamresanden,det var vel tirsdagen. Og så var det søndagen vi åt på rest.men då var jo ikkje de der.
Har de hatt det fint? Må legge inn bilder!

Alpen: Eg og fekk lyst å hoppe fra Preikestolen. En venn av pappa har fallskjern Men eg veit ikkje om det lar seg gjere å hoppe derifra?? Han er 71 år og hopper enda. Sprekingen,vore både i Spania og rundt om i Norge og hoppa. Men han har ikkje hoppa fra preikestolen,så kanskje det ikkje går?? Veit at om du hoppar rett ned så blir du dradd innover og vil lande i ei berghylle,en lander visst ikkje i sjøen som mange trur. *avsporing*

Takker alle for koslige kommentarer
Gammel 28-07-2008, 09:57   #15
Supermedlem

bananamama sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,450
bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.

Der fikk jeg endelig se bildene, har bare sett røde kryss til nå.

Ser ut som dere har hatt en kjempe fin tur, herlige unger du har og fine mammaen og selvfølgelig. Likte veldig godt "telt kjøkkenet" deres
Gammel 28-07-2008, 10:37   #16
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,810
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg vil også til Dyreparken!!!
Så flotte bilder, Bølla!
(Og nei, de hopper ikke i fallskjerm fra Prekestolen, men fra Kjerag som er høyere og lenger inne i fjorden)

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-07-2008, 21:22   #17
Vi2
Seniormedlem

Vi2 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,760
Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.

Utrolig flotte bilder av nydelig familie Snuppa er jo bare helt skjønn

Men få en kø til preikestolen, har aldri sett det sånn før Så kjekt at du syns det var bra. Det er jo bare en helt utrolig utsikt fra toppen.
Gammel 28-07-2008, 21:51   #18
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,742
Blogginnlegg: 2
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Dere har jo virkelig hatt DEN ferien da!! Dea blir så stooor Og sønnen din er smellvakker Mor og far er slett ikke til å komse av de heller (forstår u "kimse"? Mulig lokalt ord..)

Med min høydeskrekk hadde jeg besvimt og falt ned...Dumme meg med angstene mine, kommer aldri til å tørre å oppsøke slike vakre,vakre steder:snufs:

Tror ikke jeg har sett bilde av deg før??
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-07-2008, 22:20   #19
Seniormedlem

store bølla sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 2,628
MP Rating: 100% (1)
store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi2: Vi møtte en som hadde gått turen 10 ganger og han sa at han ALDRI hadde sett så mange folk nokon gong på turen. Var helt vilt. Mykje løgne fottøy ute å gjekk. Feks stilettheler, slippers, sandaler etc Og ganske vanslikg å gå oppover dei bratte steinete partia når du har x antall ustødige spanjolar foran deg
Elles så var det ganske mange som aldri hadde sett ei bæremais før, og fleire stoppa oss å lurte på om vi var tengt å gå heeeelt opp!! Æhhhh...ja, vi går då ikkje opp bratte partier for ingen ting. Men seriøst, det var då ikkje noko problem? Men vi såg jo dei som fekk helt sammenbrudd og ikkje tørte gå fram til platået. Kan jo forstå det. Kan og forstå at ikkje alle hadde klart/turt å ha unge i bæremais. Man må virkelig tenke etter kor man stig henne. Men mannen min var såååååå flink
Har du forresten hatt dine 2 små med?

Sm: Eg er usminkaog svett, kan det være derfor du ikkje har sett meg før trur du? For du har jo det. Storebror er den tøffingen blitt, men ikkje helt heldig på bildene her synes eg.
Mp: Er jo ikkje langt til Krsand fra Stav. Synes turen gjekk kjempfort eg.
Gammel 28-07-2008, 22:26   #20
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,742
Blogginnlegg: 2
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Bølla.Seriøst.Når og hvor har jeg sett bilde av deg før?
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:23.