Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-07-2008, 22:26   #21
Vi2
Seniormedlem

Vi2 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,760
MP Rating: 0% (0)
Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Back to nature!

Nei, eg har ikkje hatt mine 2 oppe, men må nok gjør det en gang.
Men eg må bare fortelle at mannen min stoppte på det ene vannet på veien opp en gang når han var ung for å bade og han ble beten av hoggorm så eg tørr ikkje bade på veien opp.
Gammel 28-07-2008, 22:27   #22
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,742
Blogginnlegg: 2
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Bæremais?Mener du bæremeis?:gruble;Og spanjoler på stiletter??
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-07-2008, 22:33   #23
Seniormedlem

store bølla sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 2,628
MP Rating: 100% (1)
store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av saramamma Vis post
Bæremais?Mener du bæremeis?:gruble;Og spanjoler på stiletter??
Jupp, blir visst litt dialekt skriving her ja. Men skal vere med en e ja.

Og ja eg skjønte kimse,seier det vi og. Men det ordet var kanskje i en anna tråd?

Har hatt bilder her, på fb og kanskje du har sett meg i siste utgave av se og hør? Stoooooor artikkel.

Gammel 28-07-2008, 22:37   #24
Seniormedlem

store bølla sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 2,628
MP Rating: 100% (1)
store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi2: Er det sant???? Å fytti grisen!! Glad eg ikkje visste om det før vi gjekk, då hadde det blitt lite med bading. Og bra vi ikkje møtte på nokon no. Men det var kanskje mykje mindre folk i fjellet der på den tida, og dermed roligare for ormane?
Eg sa nemlig til mamma medan vi gjekk, at håper det ikkje er orm her. Men vi fant ut at då måtte det vere en meget sosial en i såfall så vi lo det berre bort. Liv redd orm:skummel:

No bur vi på en måte i skogen, og har soverom nede, er alltid livredd for å få orm inn på soverommet
Gammel 29-07-2008, 09:37   #25
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 2,694
*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.

Nydelige bilder av vakker familie .

Det fantastiske været da .
Ikke for å skryte, men slikt vær har vi nesten hele tiden her i Ryfylke....'
Gammel 30-07-2008, 00:47   #26
Supermedlem

Maysamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Spania
Meldinger: 655
Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av store bølla Vis post
MaysaKomisk! Ja vi kom på Hamre camp søndagen og reiste att ons morning. Var i Dyreparken på mandagen. Låg deke på Hamresanden eller Hamre? Vi holdt oss eine dagen på stranda på Hamresanden,det var vel tirsdagen. Og så var det søndagen vi åt på rest.men då var jo ikkje de der.
Har de hatt det fint? Må legge inn bilder!
Vi lå på Hamresanden camping i kombicamp... Vi var i dyreparken på tirsdag, onsdag lå vi på stranden og kvelden var det Sabeltann show!! Også kjørte vi hjem igjen torsdag. Var en knall-fin tur, med supert vær og masse moro for ungene!! Skulle visst at dere var der da, sånn at jeg kunne få truffet den Oh store Bølla..
Gammel 01-08-2008, 10:54   #27
Seniormedlem

emma71 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Follo
Meldinger: 1,535
emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for titten, så kjekt å se hele Bølle-familien på tur

emma71 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-08-2008, 21:35   #28
Veteranmedlem

TrailerE sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 3,363
MP Rating: 100% (4)
TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjempe fine bilder, skjønne lille snuppa og kjekke storebror
Meget koselig å se deg også, flott mamma og pappa

Men atte du jeg er meget meget skuffet, du lovet bilder av en vis bølle i råååsa grilldress forann teltet men de bildene har du vist snytt oss for
Gammel 07-08-2008, 19:48   #29
Veteranmedlem

cakegirl_82 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Hommersåk
Meldinger: 4,863
MP Rating: 100% (2)
cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.
glis Sv: Back to nature!

såg ut som en kjempe kos ferie !! så kjekt å se så masse bilder fra turen deres eg bor ikkje så langt fra prekestolen....men eg har faktiskt aldri vært der....skammeligt

cakegirl_82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2008, 17:41   #30
Seniormedlem

gricar sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 2,811
gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.

Så fine bilder Flotte familien og nydelige barna Så ut som en strålende ferie

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:40.