Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-06-2007, 20:47   #1
Jamba
Gjest

Meldinger: n/a
Barnehagen lånte henne til FREMMEDE!!!!!!!!!!!!!!

I dag var barnehagen på tur til en gård. Når jeg kommer for å hente og går mot plassen barnehagen oppholder seg møter jeg tilfeldigvis på en gammel kollega (som jobber i barnehage). Litt snikk- snakk før hun uttaler noe om at barnehagen der borte er helt udugelig!

Hun forteller meg at de voksne sitter på benken konstant, skriker og roper til barna, og blir sååå hyggelige når foreldre kommer for å hente. De forteller at den 3 voksne er gått for lenge siden, dvs det var to "voksne" igjen- begge assistenter rundt 18 år. Og der var ca. 8 barn der! (mellom 0 og 3 år).

Videre sier min tidligere kollega at "hun jenten der med grønn bukse"- og peker på MIN (!!!!!!!!) datter- ble satt i vognen sin, med ryggen mot resten av gruppen. De skal ha gitt henne smokken og latt henne sitte kjempelenge i vognen, vendt mot de andre

Min kollega sier at hun og sin venninne, etter å ha sett dette altfor lenge, til slutt går bort og spør om å få låne min jente. Hun sier at hun visste det var galt å gjøre det, men hun sier hun bare MÅTTE få gi henne litt oppmerksomhet (hun aaaante ikke hvilken bhg dette var fra eller hvem sitt barn hun spurte om å få låne, hun har bare sett jenten min en gang- i fjor sommer). Og hva får hun til svar, åjoda, hun fikk låne jenten DE LÅNTE BORT MIN DATTER TIL VILT FREMMEDE MENNESKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videre sier hun at de ikke satt langt unna de andre, men hun sier også at hvis hun hadde villet hadde det IKKE vært vanskelig å bare ta med seg min skatt og gått.....

Når jeg gikk bort til disse to møkka assistentene sa jeg ingenting om hva jeg hadde blitt fortalt eller hva jeg tenkte. Det er ikke noe poeng i å ta det opp med dem. Dette skal taes til et høyere nivå i barnehagen. Men ikke nok med det, for det er ikke første gang det skjer svært uheldige ting, så i morgen ringer jeg også barnehagesjefen i kommunen!!!

Tårene kom i et hysterisk anfall idet jeg var kommet inn i bilen. Min jente har hatt sin siste dag i denne barnehagen. Om jeg så må slutte i jobben for å passe henne selv så so be it!

Åååhh, jeg måtte bare få det ut. Det var så sårt å se at de ikke passer på henne. Og det var så tøft å høre hva min kollega sa. Men enda verre å tenke på at hadde jeg kommet fem minutter etterpå hadde jeg ikke møtt på henne (hun var på vei til å gå derfra)- og jeg hadde dermed aldri fått vite noe....

Jeg er veldig mottagelig for kommentarer...
(dette ligger også på barnepass, men vet ikke om så mange leser der- og føler veldig for å fortelle......)
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-06-2007, 20:50   #2
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 2,694
MP Rating: 0% (0)
*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Barnehagen lånte henne til FREMMEDE!!!!!!!!!!!!!!

WHAT ?????

Er det mulig ???????

Dette hadde jeg også tatt til HØYT hold.
Snakk om uansvarlige mennesker.
Gammel 07-06-2007, 20:53   #3
Veteranmedlem

cakegirl_82 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Hommersåk
Meldinger: 4,863
MP Rating: 100% (2)
cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.
blæ Sv: Barnehagen lånte henne til FREMMEDE!!!!!!!!!!!!!!

er det muligt !!!!!! blir heilt sjokka

fy søren !!

cakegirl_82 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-06-2007, 20:59   #4
Seniormedlem

gricar sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 2,811
gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff dette var jo helt grusomt. Er det mulig*??????????
Det er slike ting som gjør at jeg er livredd for når snuppa begynner i barnehage. Man vet joi egentlig ikke helt hva som skjer.
Håper du får ordnet opp i dette og finner et sted som er bedre for tulla di Synes du gjør helt rett i å ringe til kommunen i dette tilfellet.
Lykke til!!!
Gammel 07-06-2007, 21:00   #5
Seniormedlem

Humle sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 2,207
Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.

Må si jeg fikk hakeslep av det jeg leste nå..
Hvordan kan de bare låne vekk en unge til fremmede mennesker??
Hadde nok tatt en tlf til barnehagestyreren og sendt en skriftlig klage til barnehagesjefen..
For det du skrev nå høres jo helt vilt ut..
Kansje du kan forlange å få byttet barnehage, om ikke nå så etter ferien og nytt barnehage år..
Man må jo kunne stole på barnehagen og folkene du leverer barnet til..
Barna er jo tross alt det viktigste jeg har i livet mitt..
Gammel 07-06-2007, 21:05   #6
Supermedlem

mimmi_25 sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Gjøvik
Meldinger: 528
mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.

FYYYY att det er mulig!!!

Skjønner absloutt att du tar dette høyt opp i systemet ja
Gammel 07-06-2007, 23:10   #7
Gri
Veteranmedlem

Gri sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Ås
Meldinger: 4,476
Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.

Er det mulig!
Her må det oppvask til, og barnehagen har ein STOR jobb å gjere med sine rutiner. Forstår godt at du vil bytte barnehage. Krev det hos barnehagesjefen. Dei har heilt sikkert reserveplassar for neste barnehageår, og ein av desse skal du ha!
Gammel 08-06-2007, 00:58   #8
Supermedlem

Malinka sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 705
Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.

Det er det verste jeg har hørt!!

Min mor jobber i barnehage jeg har blitt fortalt en del ting, men dette er det absolutt verste jeg har hørt altså. Det går ikke ann! Du gjør det helt riktige, ta dette opp på et aller høyest nivå! Jeg hadde gjort abosolutt det samme som deg, ville aldri aldri aldri sendt ungen tilbake til den barnehagen.

Det er forferdlig, men urovekkende mange voksne passer ikke til å jobbe med små barn. Liten arbeidslyst og elendig motivasjon går igjen og igjen. Jeg blir utrolig dårlig og irritert etter alt det mor forteller. Hun har jobbet som assistent i mange barnehager og hennes historier om hvor mye de voksne gir blaffen er hjerteskjærende.

Masse masse lykke til!

Gammel 08-06-2007, 07:19   #9
Supermedlem

Amidriel sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,363
Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er jo helt sykt! Her må hoder rulle. Å låne vekk en unge, som de først har isolert fra de andre barna, er jo sjokkerende og garantert ulovlig.
Jeg hadde, som deg, ALDRI overlatt barnet mitt til dette pakket igjen. Satan! Tenk om du aldri hadde kommet i snakk med disse som hadde observert alt dette? Jeg grøsser.
Amidriel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-06-2007, 07:22   #10
Hjelpeadmin

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 12,514
MP Rating: 100% (11)
Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette må du ikke la gå upåaktet hen! Klag til styrer, barnehagesjef, og gjerne skriftlig.

Det er uhørt! Herlighet, jeg hadde klikket i vinkel.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:59.