Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-03-2007, 00:36   #1
Gri
Veteranmedlem

Gri sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Ås
Meldinger: 4,476
MP Rating: 0% (0)
Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.
Barnehageplass

I dag kom brevet frå kommunen. Hanna har fått plass i Oda sin barnehge fra august !!

Fra hausten av vert eg på jobb på den eine sida av vegen, og begge jentene i barnehage på den andre sida av vegen. Superpraktisk!

Blir litt trist av å tenke på at Hanna må slutte i ein barnehage for å begynne i ein ny, for ho har det veldig bra der ho er i dag. Ho går fra ein liten toavdelings barnehage, til ein stor med 5 avdelingar. Ho trivast veldig godt der ho er i dag, og dei vaksne der er veldig flotte, men... både levering og henting tek tre kvarter kvar dag, det ligg langt både fra der vi bur og jobber, så det er ikkje prakisk. Er jo ganske sikker på at ho vil trivast i den nye barnehagen også, men litt trist er det, sjølv om eg er mest glad. Litt vanskelig dette... Men, eg er ganske sikker på at dette er det rette valger på sikt, vi får jo over ein time meir saman som familie, kvar dag.
Gammel 11-03-2007, 09:26   #2
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,810
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Barnehageplass

De små er veldig tilpasningsdyktige enda, og det høres ut som den beste løsningen for familien.

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2007, 09:43   #3
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,464
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Skjønner tankene dine, men dette vil nok gå helt fint! Hørtes helt topp ut med jobb&barnehage på samme plass!
Gammel 11-03-2007, 09:53   #4
Seniormedlem

Vimsevips sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 1,626
Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.

Gratulerer med ny barnehageplass.
Det kommer til å gå så bra.
Vesle Trollet har akkurat byttet barnehage til en som ligger 1,5minutt å gå hjemmefra. Overgangen fra den ene til den andre barnehage har gått strålende, ho også stortrivdes i den gamle

Store Trollet skiftet barnehage etter 1. året og på nytt igjen i sommere, det også gikk fint. Barn er tilpasningsdyktige det gikk nok lettest da ho var 2 år.
Selve byttet var ingen sak for henne å takle, dessverre følte hun seg aldri helt trygg i den barnehagen hun kom til da..
Denne gangen slet hun litt med at de andre ikke forsto hva ho sa, og å få nye venner. På den annen side var ho ikke trygg i den gamle, men ble fort trygg i den nye, så det hjalp mye.
Gammel 11-03-2007, 10:30   #5
Supermedlem

pixie sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 1,496
pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.

grattis med plass......vi venter fortsatt på svar.
pixie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2007, 10:42   #6
Gri
Veteranmedlem

Gri sin avatar

Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.

Eg er også sikker på at det går bra altså, men får ein bitteliten klump i magen, sjølv om eg hopper litt i glede. Håper de andresom venter får like positivt svar som eg fekk!
Gammel 11-03-2007, 10:43   #7
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Grattis med plass i ny barnehage. Trodde ikke svaret kom før til sommeren jeg,siden fristen er 1 mars Får kanskje svar snart vi også da...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2007, 13:31   #8
Gri
Veteranmedlem

Gri sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Gurine
Grattis med plass i ny barnehage. Trodde ikke svaret kom før til sommeren jeg,siden fristen er 1 mars Får kanskje svar snart vi også da...
Vi hadde også frist 1.mars, så svaret kom fortare enn eg hadde trudd.
Gammel 12-03-2007, 12:57   #9
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

hurra grattis med plass

vi venter på svar vi også.. men avisa skrev her om dagen at det var masse ledig i barnehagen der vi har søkt, så sånn sett så har vi vel fått svar allerede
Gammel 12-03-2007, 13:20   #10
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

OI! Jeg er superspent også. Jeg har liksom bestemt meg for at vi kun vil ha plassen i barnehagen som er nærmest her..

Grattis med plassen, Gri. Hanna tilpasser seg sikkert utrolig bra også er jo Oda der også!

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:18.