Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-03-2007, 12:11   #1
Seniormedlem

midi sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Utpå bøgda!!
Meldinger: 2,908
MP Rating: 0% (0)
midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.
Bergen

Har du vært der eller bor du der/i nærheten?

Jeg og poden skal dit en helg og besøke mamsen min. Men,jeg lurer på om det er noe å finne på for en på 2.5 år??
Lekeland el.l? Ja,ett eller annet som passer en vilter liten pjokk.
Gammel 10-03-2007, 12:49   #2
Supermedlem

Robin sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 547
Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.
Sv: Bergen

kanskje akvariet er tingen? masse fisker og andre dyr.

( Molly!! på sm)
Robin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-03-2007, 12:51   #3
VIP-Medlem

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 7,156
LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvor skal dere bo? På Vestkanten har man Vannkanten, på Fanatorget finner man Ablegøyer (lekeland), det har visst kommet badeland på Os, og i Åsane har det kommet lekeland (Baluba).
På Fløyen er det en kjekk lekeplass, og Akvariet kan jo kanskje vært kjekt!
Gammel 10-03-2007, 16:58   #4
Seniormedlem

store bølla sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 2,628
MP Rating: 100% (1)
store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.

Så gøy midi

Masse nevnt allerede.

Mine favoritter er rett å slett å gå å kikke på fiske torget,då kan jo poden få sett store hummar og kreps og store fiskar. Og kanskje kjøpe seg en is om været er bra. Etterpå kan du jo ta turen opp på Fløyen,et must synes eg. Der er både cafe og leikeplass pluss at det er helt nydelig å trille seg en tur i skogen der. Fløybana er sikkert kjempe stas å ta for poden .

Elles er det jo kino, teater og sentralbadet i sentrum. (og eit barne teater i fyllingen).

Elles finner du jo ulriksbanen(taubane)rett ved haukeland sykehus,som tar deg opp på ulrikkens topp( personlig foretrekker eg fløybana.)

Gamle Bergen I sandviken har eg hørt skal vere koslig for voksen og stor,har aldri vert der sjølv faktisk,men trur det er litt opplegg der for ungane. Eller kanskje det berre er om sommaren?

Men kor skal du bu?

Sei ifra då om du vil treffast? Fortår selfølgelig om helga blir fullbooka for din del!!)
Gammel 10-03-2007, 17:00   #5
Seniormedlem

store bølla sin avatar

store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.

opsan,gløymte å nevne Barnas Hus i sentrum,der likte poden min seg då han var liten
Gammel 10-03-2007, 18:12   #6
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,810
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har vært i Bergen

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-03-2007, 22:30   #7
Seniormedlem

midi sin avatar

midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av store bølla
Så gøy midi

Masse nevnt allerede.

Mine favoritter er rett å slett å gå å kikke på fiske torget,då kan jo poden få sett store hummar og kreps og store fiskar. Og kanskje kjøpe seg en is om været er bra. Etterpå kan du jo ta turen opp på Fløyen,et must synes eg. Der er både cafe og leikeplass pluss at det er helt nydelig å trille seg en tur i skogen der. Fløybana er sikkert kjempe stas å ta for poden .

Elles er det jo kino, teater og sentralbadet i sentrum. (og eit barne teater i fyllingen).

Elles finner du jo ulriksbanen(taubane)rett ved haukeland sykehus,som tar deg opp på ulrikkens topp( personlig foretrekker eg fløybana.)

Gamle Bergen I sandviken har eg hørt skal vere koslig for voksen og stor,har aldri vert der sjølv faktisk,men trur det er litt opplegg der for ungane. Eller kanskje det berre er om sommaren?

Men kor skal du bu?

Sei ifra då om du vil treffast? Fortår selfølgelig om helga blir fullbooka for din del!!)

selvfølgelig må vi treffes!! Mamma skal på Haukeland,men hvor det blir i forhold til ting som er nevnt her aner jeg ikke
Gammel 10-03-2007, 22:33   #8
Seniormedlem

store bølla sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av midi
selvfølgelig må vi treffes!! Mamma skal på Haukeland,men hvor det blir i forhold til ting som er nevnt her aner jeg ikke
Det blir morro!!!!
Bur 5 min med buss fra haukeland Og derifra er det ca 15 min med buss vidare til byn
Er det sjukehotellet deke skal bu på? (Huff,håper det ikkje er noko alvorlig med mammaen din) Når blir dette då veit du det?
Gammel 10-03-2007, 22:39   #9
Seniormedlem

midi sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av store bølla
Det blir morro!!!!
Bur 5 min med buss fra haukeland Og derifra er det ca 15 min med buss vidare til byn
Er det sjukehotellet deke skal bu på? (Huff,håper det ikkje er noko alvorlig med mammaen din) Når blir dette då veit du det?

Åh,så bra
Vet ikke helt enda hvor vi blir å bo. Har slekt som bor i nærheten. Litt usikker på når hun skulle inn og... mai/juni... Det er heldigvis ikke sååå alvårlig det hun skal inn for da
Gammel 10-03-2007, 22:43   #10
Seniormedlem

store bølla sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av midi
Åh,så bra
Vet ikke helt enda hvor vi blir å bo. Har slekt som bor i nærheten. Litt usikker på når hun skulle inn og... mai/juni... Det er heldigvis ikke sååå alvårlig det hun skal inn for da
Det var bra!

Då må du jammen gi en lyd når du veit meir Forhåpentligvis bur vi der vi bur no til juli mnd. Men uansett skal eg nok klare å ta meg en bytur ja

Blir morro!!!
( Kanskje andre bergens damer som vil slenge seg med på eit treff også?!)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:03.