Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-02-2007, 15:57   #1
Seniormedlem

roxette sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Jørpeland- Rogaland
Meldinger: 2,609
MP Rating: 100% (14)
roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.
Betaling til trillepike

Hvor mye er det vanlig å betale en trillepike i timen for å gå tur...????

Har til nå betalt 25 kr. i timen. Hun er vel ca 16 år, skal begynne på v.g.s. til høsten. Hu passe Hanna 4 timer ca i uka.

roxette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2007, 16:00   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,464
MP Rating: 0% (0)
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Betaling til trillepike

Jeg vet ikke hva som er vanlig, men jeg hadde nok betalt mer når ei såpass voksen skal passe.....
Gammel 10-02-2007, 16:33   #3
Supermedlem

Lurendreier sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 607
Lurendreier har en strålende fremtid.Lurendreier har en strålende fremtid.Lurendreier har en strålende fremtid.Lurendreier har en strålende fremtid.Lurendreier har en strålende fremtid.Lurendreier har en strålende fremtid.Lurendreier har en strålende fremtid.Lurendreier har en strålende fremtid.Lurendreier har en strålende fremtid.Lurendreier har en strålende fremtid.Lurendreier har en strålende fremtid.

Så kjekt med trillepike! Jeg ville vel betalt ca 150,- for 4 timer per uke tenker jeg. Dersom jeg var godt fornøyd med jenten vel og merke...
Lurendreier er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2007, 18:16   #4
Seniormedlem

Siri sin avatar

Meldinger: 1,761
MP Rating: 100% (1)
Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.

Oj - det hørtes lite ut ja? Da jeg var 11 fikk jeg 10 kr timen, og det er jo endel år siden...
Gammel 10-02-2007, 18:59   #5
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg ville nok som luren betalt 150,- for 4 timer..
Gammel 10-02-2007, 20:40   #6
Seniormedlem

fruen sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Vest er Best:-)
Meldinger: 1,902
MP Rating: 100% (2)
fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har hatt barnevakt/trillepike som var 16 år i høst. Hun passet barna to timer hver uke og jeg betalte henne 150,-, men det var for to barn. Uansett ville jeg ha betalt ialfall 50 kr timen. Hvorfor skulle en 16 åring ellers gidde å passe unger? Greit nok å like barn godt, men likevel liksom. 16 åringer flest liker å tjene penger
Gammel 11-02-2007, 15:26   #7
Seniormedlem

roxette sin avatar

Sted: Jørpeland- Rogaland
Meldinger: 2,609
MP Rating: 100% (14)
roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.

Flere meninger???

Da jeg spurte en gang tidligere virket det som om 25-30 kr var normalt.

roxette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2007, 17:10   #8
Jamba
Gjest

Meldinger: n/a

Nå har ikke vi passepike, men jeg syntes 25-30 kr hørtes normalt ut jeg. Tenk på hva en dagmamma har da, det er jo ikke rare greiene. Jeg trodde ikke en passepike skulle ha det samme...

Men hva vet vel jeg? Jeg bruker ingen av delene... Hør med andre foreldre i området der du bor da. Kanskje det finnes en "gyllen regel" i nabolaget?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2007, 18:20   #9
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har en barnevakt på snart 18 år. Hun får 70,- timen.

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2007, 18:29   #10
mjU
Supermedlem

mjU sin avatar

Meldinger: 1,199
mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av roxette
Flere meninger???

Da jeg spurte en gang tidligere virket det som om 25-30 kr var normalt.
Når jeg var 16 år, syntes jeg det var ekkelt og forlange litt mer enn 30 kr, timen selv om det var veldig lite. Jeg synes 200 kr. for 4 timer er grei betaling.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:49.