Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-04-2007, 16:25   #1
Seniormedlem

glovarm sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sande i Vestfold
Meldinger: 2,495
MP Rating: 0% (0)
glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.
Bikinisesongen `07

Da er den like om hjørnet

Jeg er på jakt etter en ny bikini eller to, og spør dere flotte NM jenter;

Hvor finner jeg en fin bikini til en økonomisk penge?
Forslag jenter?

og

glovarm er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-04-2007, 16:30   #2
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,810
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bikinisesongen `07

Bikini?

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-04-2007, 16:31   #3
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg går naken. :ekshibisjonist:
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-04-2007, 16:45   #4
Veteranmedlem

cakegirl_82 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Hommersåk
Meldinger: 4,863
MP Rating: 100% (2)
cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.
glis Sv: Bikinisesongen `07

bikini ja har ikkje sett på det, så eg har ingen tips. men må nok gjør det snart .

cakegirl_82 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-04-2007, 16:50   #5
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

www.ellos.no

www.sparkjop.no

www.laredoute.no

har kun erfaring fra www.josefssons.no å de har slått seg sammen med ellos.. så de har samme varer på begge sider

bikini ja..

*notere og trene effektivt mot sommer`n*
Gammel 18-04-2007, 16:54   #6
Supermedlem

maiken82 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Vestby
Meldinger: 1,497
maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.

fytterakkern... hadde jeg nesten glemt....

OM jeg kjøper, blir det nok på en av kjedebutikkene. gidder ikke legge mye cash i noe som jeg mest sannsynlig ikke blir å bruke uansett...
Gammel 18-04-2007, 17:56   #7
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Eidsvoll
Meldinger: 2,421
MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av maiken82
fytterakkern... hadde jeg nesten glemt....

OM jeg kjøper, blir det nok på en av kjedebutikkene. gidder ikke legge mye cash i noe som jeg mest sannsynlig ikke blir å bruke uansett...
Signerer O'kloke Maiken... Gruer meg til årets bikinisesong, helt seriøst...
Gammel 18-04-2007, 18:16   #8
Seniormedlem

SuperiorH sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 1,719
SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.

Bikini? Hva er det for noe da?

Nei, jeg foretrekker et plagg som faktisk dekker litt større deler av kroppen Og her er det mye kropp..

Mamma til to vakre jenter og en liten englegutt.
SuperiorH er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-04-2007, 18:21   #9
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,573
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Fikk brosjyre fra Lindex her om dagen, skikkelig kule bikiner - også fulgte det med en rabatt kupong på 100 kr

Ellers så har H&M mye fint og billig

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-04-2007, 18:28   #10
Seniormedlem

glovarm sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sande i Vestfold
Meldinger: 2,495
glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.

Tror jeg skal finne veien til et senter en dag ja, når lønnen kommer

og

glovarm er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:08.