|
 |
|
23-08-2008, 18:46
|
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Hommersåk
Meldinger: 4,863
|
Sitat:
Opprinnelig postet av myrsnippa
PS: bæsj- la henne bæsje i trusa, så tenker jeg hun gjør det på potta neste gang.
|
det gjør ikkje Yuna. hun bæsjer i trusa når me prøver å ha på henne truser. etter 2 bæsjinger i trusa på en dag så er det på med bleia igjen. greit nok når det går galt meg tissinga, men bæsjing er litt verre. hadde håpet på å fått hu tørr denne sommeren.....men ser ikkje ut som hun vil det
|
|
23-08-2008, 19:09
|
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sande i Vestfold
Meldinger: 2,495
|
Så langt har ikke vi kommet  Her øver vi bare på dobesøk og lærer at doen slett ikke er farlig  Belønningsmetoder skal iverksettes så snart vi får "napp" på et av forsøkene!
Denne tråden skal jeg holde et øye med framover, siden jeg regner med førstebarna slutter med bleier i tur og orden nå
|
|
23-08-2008, 21:22
|
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
|
Sitat:
Opprinnelig postet av cakegirl_82
det gjør ikkje Yuna. hun bæsjer i trusa når me prøver å ha på henne truser. etter 2 bæsjinger i trusa på en dag så er det på med bleia igjen. greit nok når det går galt meg tissinga, men bæsjing er litt verre. hadde håpet på å fått hu tørr denne sommeren.....men ser ikkje ut som hun vil det 
|
Simone får ikke helt til den bæsjingen hun heller, men hun er nesten tørr når det gjelder tissing. Hun synes det er vanskelig å sitte å trykke på doen, bedre å stå.. HAdde ett par trusebæsjinger denne uken, men det er jo helt greit.
Vi har forresten kjøpt bæsje-boka..  Herlig bok om bæsj, rett og slett! Simone DIGGER den.
|
|
|
27-08-2008, 00:27
|
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 735
|
Sitat:
Opprinnelig postet av HuMor
Hun vil ikke engang bruke doring og ikke vil hun ha hjelp for å komme seg opp på doen
|
Blir stadig fasinert av hva de VIL klare sjøl og hva de faktsik FÅR TIL på egen hånd, disse 2,5-åringene.
Her står (dessverre) både potte og doring tilgjengelig fortsatt, jeg skulle ønske vi ikke trenge dem. Og det gjør vi jo egentlig ikke, for Ingrid både tisser og bæsjer helt greit uten. Men etter at hun først datt forlengs ned av do, med panna først i flisgulvet, og deretter NED i do, alt i løpet av samme dobesøk bruker vi ofte doringen, eller jeg sitter på huk foran og holder henne... Godt hun ikke blei skremt av uhellene, var mest komisk
|
|
|
27-08-2008, 11:22
|
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 2,811
|
Nå er vi bleiefrie på femte dagen. Hun har kun gått i truse på dagtid og vi har ikke hatt et uhell  Både i butikken , på tur og hjemme har hun gått på do. Hjemme ordner hun seg selv enten det er med dosetet eller potte. Godt overraskende lett og det kom til et punkt hvor hun selv bestemte at hun ikke skulle ha bleie mer.
Natten er det fortsatt bleie. Usikker på hvordan jeg skal gå frem der.
27-08-2008, 11:23
|
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 2,811
|
Sitat:
Opprinnelig postet av May
Blir stadig fasinert av hva de VIL klare sjøl og hva de faktsik FÅR TIL på egen hånd, disse 2,5-åringene.
Her står (dessverre) både potte og doring tilgjengelig fortsatt, jeg skulle ønske vi ikke trenge dem. Og det gjør vi jo egentlig ikke, for Ingrid både tisser og bæsjer helt greit uten. Men etter at hun først datt forlengs ned av do, med panna først i flisgulvet, og deretter NED i do, alt i løpet av samme dobesøk bruker vi ofte doringen, eller jeg sitter på huk foran og holder henne... Godt hun ikke blei skremt av uhellene, var mest komisk 
|
Uff stakkars liten  , men skjønner at du  litt
27-08-2008, 16:18
|
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,678
|
Hun både tisser og bæsjer på do nesten hver dag, men vi har ikke orket å følge opp 100%  Så jeg kan nok ikke kalle henne tørr enda nei.. Skal ta det nå snart, helt sikkert
|
 |
|
| Diskusjonsverktøy |
|
|
| Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:05.
|