Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-02-2008, 19:17   #1
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
MP Rating: 0% (0)
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.
Bursdags- og temafestbilder!

Simone har blitt feiret og har nå endelig blitt to år.
Vil bare dele noen bilder fra den store feiringen.
I går var det temafest i barnehagen og temaet var Eventyr.
Min lille ble da Alveprinsesse, selvom hun selv ville være tjoll. Jeg var ikke i det kreative hjørnet, men hun var strålende fornøyd og stolt over seg selv da hun dro i går morges..

IKKE LE, men jeg har bakt sjørøverskipsjokoladekake, med bare damer på..
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Smile?? Nei, det gidder vi jo ikke..

Simone og bestekompissen Mira koser seg med sjokoladekake og annet snadder!!

På selve bursdagen fikk hun pakken fra oss..

"Seeee Fiffi"

"Endelig, min egen Fiffi og Humle"

Og de er nå med overalt..

så noen bilder av Alveprinsessen vår!

"Poff" "Poff"

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-02-2008, 19:21   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,464
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bursdags- og temafestbilder!

Blir jo helt rørt av bildene, så fin hun er...spesielt som alveprinsesse!
Og så glad hun ble for presangene!

Og for ei kake! Den var perfekt!

Sånn har jeg tenkt å lage neste gang, er det vanskelig? Noen tips sånn at min blir like fin som din?
Gammel 02-02-2008, 19:32   #3
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Monielle da, den er da ikke perfekt. Den ser jo heeelt merkelig ut.. Det er ikke vanskelig egentlig. Jeg fant en mal i en bok, måtte gjøre noen små justeringer, men det ble bra.. Du skjærer ut og legger oppå hverandre. Kluet er at kaken er laget med skikkelig masse godis, den er helt rååå.. Full av smør og sukker. Da holder den seg sammen. Sjørøverkremen er også viktig.. Jeg skal legge ut alt engang jeg har tid.

Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-02-2008, 19:35   #4
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,742
Blogginnlegg: 2
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.

milde måne,for ei nuddelig tulle!den kaka skal du være stolt av,fortjener applaus:klappe:

Åssen fikk du "stanga" foran til å stå så fint og rett?Noen du kjenner som hadde mal til den også?

og det flotteste bilde var når hun åpnet gaven..Åpenbart at den falt i smak ja!!
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-02-2008, 21:11   #5
Seniormedlem

Siri sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,761
MP Rating: 100% (1)
Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.

Sååå søt!
Gammel 02-02-2008, 21:31   #6
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,464
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Muggi Vis post
Monielle da, den er da ikke perfekt. Den ser jo heeelt merkelig ut.. Det er ikke vanskelig egentlig. Jeg fant en mal i en bok, måtte gjøre noen små justeringer, men det ble bra.. Du skjærer ut og legger oppå hverandre. Kluet er at kaken er laget med skikkelig masse godis, den er helt rååå.. Full av smør og sukker. Da holder den seg sammen. Sjørøverkremen er også viktig.. Jeg skal legge ut alt engang jeg har tid.
Klart den var perfekt, ser ikke noe gale jeg! Og er sikker på at Simone synes den var super perfekt!

Jaa, oppskrift må vi få senere! Haster ikke!
Gammel 02-02-2008, 21:35   #7
Seniormedlem

Minnie81 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 2,222
Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.

Oh my gooood...for en utrolig nydelig prinsesse du har Hun blir jo bare vakrere og vakrere den jenta

Minnie81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-02-2008, 21:51   #8
Hjelpeadmin

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 12,514
MP Rating: 100% (11)
Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Kake.

Herlige Simone.
Gammel 02-02-2008, 23:12   #9
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,520
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av saramamma Vis post

Åssen fikk du "stanga" foran til å stå så fint og rett?Noen du kjenner som hadde mal til den også?

Sååå nydelig alveprinsesse! Hun er så utrolig skjønn!

Og jeg synes også kaken var perfekt
Det ordner seg!
Quote Strwberri:Jeg synes du er tøffeste jeg vet om, Meomin! Ærlig talt!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2008, 00:01   #10
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

OK,da.. jeg var dødsfornøyd..
Saramamma: Gubben stod selvfølgelig gladelig modell!

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:21.