Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-02-2008, 12:29   #1
Seniormedlem

gricar sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 2,811
MP Rating: 0% (0)
gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.
hyper Damer: Idag er det mulighet til å fri :bryllup:

Som skuddårsdag er det jo "lov" for damer å fri Noen som ikke er gift og som har planer om det?
Selv ble vi forlovet for to år siden med at ingen fridde , men vi gikk i butikken å kjøpte ringer....super-romantisk...NOT
Gammel 29-02-2008, 12:50   #2
Hjelpeadmin

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 12,514
MP Rating: 100% (11)
Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Damer: Idag er det mulighet til å fri :bryllup:

Jeg er veldig gift. Mannen gikk ned på kne hos gullsmeden i 1997. Forlovet oss 10.11.97.
Har vært sammen siden 10.02.96 og giftet oss 19 august 2000.

Avsporing.
Gammel 29-02-2008, 14:25   #3
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er også blitt gift, gjør som Stinemor.. Traff hverandre 10.4.99 og flyttet sammen 16.8.99. Ble forlovet sommeren 2005 og giftet oss 28.oktober 2006.

Lykke til med frieriet dere som skal! For min del føler jeg at jeg vil bli fridd til, det er liksom "riktig"..

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-02-2008, 14:26   #4
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,742
Blogginnlegg: 2
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.

jadda....
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-02-2008, 14:29   #5
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

SM-mamma.. NÅ må du friiii.. Du er jo i en litt sårbarsituasjon så han tør sikkert ikke i nei.

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-02-2008, 14:34   #6
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.

siden du spør: satt hjemme til morgenen i dag og gråt og syns meget synd på selv.Ringte mannen min og spurte "vil du gifte deg med meg?" han sa JA!!

MEN:han er den som skal på kne altså....med ringer og alt!!
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-02-2008, 17:57   #7
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,464
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av saramamma Vis post
siden du spør: satt hjemme til morgenen i dag og gråt og syns meget synd på selv.Ringte mannen min og spurte "vil du gifte deg med meg?" han sa JA!!

MEN:han er den som skal på kne altså....med ringer og alt!!

Stilig! Da får vi håper at han snart får ræva i gir!

Har jo sagt det før, men sier det likevel igjen....tror faktisk ikke at alle har hørt hele historien......var mest på FB på den tiden...men, sambo fridde altså på bursdagen min (21.09.) i fjor, på jobben min og DIREKTE PÅ RADIOEN!

Med kake hvor det stod: "vil du gifte deg med meg?", røde roser og en nyyydelig alliansering i hvitt gull m/stein!

Et sjokk, for trodde absolutt ikke det skulle skje med det første..og ikke på den måten......den luringen!

Bryllupet blir 20.09.08, dagen før min 30-års dag!

(ble forresten sammen 28.03.03 og flyttet sammen 11.08.03..)

Så, da fikk jeg sagt det igjen...

Jeg er såpass gammeldags at jeg også synes mannen skal fri.......

Sist endret av Monielle; 29-02-2008 kl 20:11.
Monielle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-02-2008, 18:11   #8
Seniormedlem

gricar sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 2,811
gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.

Næmen, tøffe Saramamma Nå har du jo fridd og han sagt ja

Koselig å høre alle historiene
Gammel 29-02-2008, 18:18   #9
Gri
Veteranmedlem

Gri sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Ås
Meldinger: 4,476
Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.

Tøffe Samamamma! Hurra altså.
Eg er også godt gift. Her er mine datoar: Vi vart saman 13.02.93!, forlova oss 13.08.99 og gifta oss 29.07.00.
Gammel 29-02-2008, 18:57   #10
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

men atte..

forskyves bursdagsdatoen din hvert år eller? :glise:
Sitat:
Opprinnelig postet av Monielle Vis post

Stilig! Da får vi håper at han snart får ræva i gir!

Har jo sagt det før, men sier det likevel igjen....tror faktisk ikke at alle har hørt hele historien......var mest på FB på den tiden...men, sambo fridde altså på bursdagen min (21.09.) i fjor, på jobben min og DIREKTE PÅ RADIOEN!

Med kake hvor det stod: "vil du gifte deg med meg?", røde roser og en nyyydelig alliansering i hvitt gull m/stein!

Et sjokk, for trodde absolutt ikke det skulle skje med det første..og ikke på den måten......den luringen!

Bryllupet blir 21.09.08, dagen før min 30-års dag!

(ble forresten sammen 28.03.03 og flyttet sammen 11.08.03..)

Så, da fikk jeg sagt det igjen...

Jeg er såpass gammeldags at jeg også synes mannen skal fri.......
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:01.