Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-02-2007, 12:13   #1
Seniormedlem

oris80 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 1,549
MP Rating: 0% (0)
oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.
glis Den fine fine vognen min!!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

oris80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-02-2007, 12:20   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Den fine fine vognen min!!

Knallfin vogn,med en flott liten herremann!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-02-2007, 12:23   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2005
Sted: ski
Meldinger: 1,589
pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.

Stilig! Grattis med ny vogn
Gammel 08-02-2007, 12:26   #4
Medlem

Manilla sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 171
Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.

Veldig fin vogn! Og så søt han er!
Gammel 08-02-2007, 12:37   #5
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Flott vogn og nyydelig Andrè!!!

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-02-2007, 12:39   #6
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Eidsvoll
Meldinger: 2,421
MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.

Grattis!!! Den er råfin, er litt misunnelig... men mann og lommebok streiker når jeg nevner ny vogn...

Meeeeeeeen; jeg får tenke på at jeg jo har fått liveti gave i dag (litt sarkastisk med meg selv nå- hysteriske meg...)
Gammel 08-02-2007, 12:41   #7
Supermedlem

L & N sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: I en villa :)
Meldinger: 729
Blogginnlegg: 3
L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.

Grattis med ny vogn! Den var råfin
Gammel 08-02-2007, 12:45   #8
Seniormedlem

fruen sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Vest er Best:-)
Meldinger: 1,902
MP Rating: 100% (2)
fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.

Åh, gratla med ny, fin vogn!! Og søt liten tass oppi
Gammel 08-02-2007, 13:30   #9
Seniormedlem

Enni sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: I trøndelag et sted
Meldinger: 1,514
Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.

Rett og slett rålekker!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lyst på ny vogn jeg også nå... (men har Quinny Speedi etter storesøster, og det vår vel holde...)

Storesøster, des. 03 og Lillebror, feb. 06

01.08.09
Enni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-02-2007, 13:53   #10
Seniormedlem

glovarm sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sande i Vestfold
Meldinger: 2,495
glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.

Signerer alle!! Doningen var lækker og det er en fin lækkerbisken oppi også -Synd at tvillingvogner er litt dølle... hvertfall min OTH, svart.

og

glovarm er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:34.