Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-01-2008, 11:09   #1
Gri
Veteranmedlem

Gri sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Ås
Meldinger: 4,476
MP Rating: 0% (0)
Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.
Ein spesiell bursdag

Ja, i dag er jo den kanskje mest spesielle bursdagen i klubben vår. Minstemann fyller jo 2 år i dag.

Gratulerer med dagen Minstemann.

Eg håper så inderleg at du Superior og familien kan få kjenne på dei gode minna i dag. Tenke på dei gode stundene, og merke kor verdifulle dei var.
Håper de kan le litt av dei morsomme tinga han gjorde og klarer å feire han, sjølv om det er så inderleg feil at han ikkje er saman med dykk og får pakkar og kaker i dag.

Eg skal tenne to lys for Minstemann i dag, kanskje fleire vil gjere det same?

Tenker mykje på deg Minstemann og heile familien din.

Kjære Gud, la dem huske at
i dag er det en spesiell bursdag.
La dem forstå at minnene ikke blir borte.
Velsign dem med ører til å høre med
Og hjerter som bryr seg.
Få dem til å lytte mens jeg deler.
Vern dem slik at de aldri vil kunne oppleve min smerte.
Hjelp dem til å hjelpe meg med å forstå at mitt barns liv ikke var forgjeves.

Hjelp dem å huske, kjære Gud,
at jeg ønsker at mitt barn var her slik at vi kunne feire.
Til å forstå at jeg fremdeles føler nærhet til mitt barn.
Til å se bak smilet og ordene «jeg har det bra».
Kjære Gud, la bare en av dem huske
At i dag er en spesiell bursdag.
Gammel 25-01-2008, 11:33   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,464
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ein spesiell bursdag

Kjempe flott innlegg, Gri.

Tenker på dere alle i dag, det er en spesiell bursdag.
Håper at han følger med oss og kan se hvor mye vi savner og tenker på han.
Gammel 25-01-2008, 11:42   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 2,694
*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.

Gode tanker til dere alle sammen

Håper dere kan få en minnerik dag oppi alt det vonde.
Gammel 25-01-2008, 11:47   #4
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,808
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-01-2008, 11:50   #5
Seniormedlem

Alpengold sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Hordaland
Meldinger: 1,995
MP Rating: 100% (3)
Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi tenker på deg ,Superior ,på dine kjære ,og på Minstemann som skulle vært sammen med dere i dag
Gammel 25-01-2008, 11:55   #6
Supermedlem

pixie sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 1,496
pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.

Gratulerer med dagen minstemann!
Vi tenker på dere i dag!
pixie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-01-2008, 11:58   #7
Veteranmedlem

Maya80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: moss
Meldinger: 3,740
MP Rating: 100% (2)
Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.

Så flott skrevet gri.
Gratulerer med dagen minstemann, skal tenne lys for deg å din familie i dag.
Gammel 25-01-2008, 12:07   #8
Seniormedlem

gricar sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 2,811
gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.

Sender en stor til deg og din familie , SuperiorH.

Gratulerer med dagen idag, Minstemann!

Sist endret av gricar; 25-01-2008 kl 12:28.
gricar er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-01-2008, 12:24   #9
Hjelpeadmin

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 12,514
MP Rating: 100% (11)
Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Gammel 25-01-2008, 13:01   #10
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,678
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjære lille vakre minstemann!
Gratulerer med dagen din i dag.
Tenk, det er 2 år siden du kom til verden,
og beriket livet til din familie. 2 år siden
din famile følte en stor lykke ved at
akkurat DU hadde kommet til dem.
Den gangen var det utenkelig at du
ikke skulle være her på din 2-års dag..
I dag er det realiteten.
Men jeg er sikker på at fra en eller annen
plass, sitter du og våker over de som
har deg kjærest. Mamman din, pappan din
og søstrene dine.
Kjære Superior. Jeg tenker på dere.
Hver eneste dag. Jeg håper dere greier
å kose dere litt på denne dagen.
En stor klem til dere
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08

Sist endret av Zemoc; 25-01-2008 kl 13:06.
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:23.