Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-01-2007, 15:22   #1
Seniormedlem

J@ne sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: I et ferieparadis
Meldinger: 2,584
MP Rating: 100% (2)
J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.
:) En hilsen fra Mr. T

Et godt nytt år til alle førstedamer og -bebiser!

Tiden flyr, og jeg er snart et år gammel. Og jeg har begynt i barnehagen! Det er kjempegøy, for der har de så mange leker, og tantene er veldig koselige. De klemmer masse på meg.

I dag reiste jeg meg uten å støtte meg til noe! Og heromdagen tok jeg to skritt.

Mamma ville gjerne legge ut noen bilder av meg, sånn at dere kan se hvordan jeg ser ut nå.

Denne smekken har vi kjøpt hos HuMor. Er den ikke kul?
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Vi måtte selvfølgelig ha smokk, smokkeholder og flaske i samme stilen! Her er jeg litt opptatt av fjernsynet...

Jeg er fortsatt like blid som ei sol.

"Tar du bilder av meg mens jeg spiser? - Får jeg aldri være i fred for den blitzen??"

"Sukk, bli ferdig da..."

"Det holder vel nååååå????" *oppgitt*

"Jeg nekter å posere!"

"Kler jeg nisselue, mamma?"

Dett var dett for denne gang.

Klem fra Mr. T.
- Mamma hilser også!
Gammel 13-01-2007, 16:29   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,464
MP Rating: 0% (0)
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: En hilsen fra Mr. T

Hallå Mr.T!!

Viktor her...vil si at du jammen også har vokst mye, vi er blitt utrolig tøffe! Den smokken, smekken og flasken var forresten knall tøft, men også litt skummelt...tror jeg hadde blitt litt redd, jeg...

Så kjekt å høre at du synes det er så morsomt i barnehagen, der er det nok masse leker ja! Jeg skal vente litt til, akkurat nå er jeg hjemme med pappaen min. Det er skikkelig gøy, for han gjør så mange rare og morsomme ting...da ler jeg så jeg nesten tisser i bleia! Gutta boyz ruler!

Jeg og har begynt å reise meg litt opp på egenhånd sånn at jeg står midt på golvet, litt skummelt må jeg si..men, begynner å like det nå etterhvert. Mamma klapper i hverfall ivrig i hendene når jeg gjør det, så jeg prøver stadig vekk. Jeg har kun prøvd meg på ett skritt, så du er jammen tøffere enn meg! Ellers så er jeg høyt og lavt hele dagen lang..mamma sier at jeg er som en liten apekatt! Vet du hva det er? Ser at du har mange tenner, flere enn meg...men, nå holder jeg på med nr.7! Det er stas, for da har jeg enda flere tenner å bite mamma i tåen med! Hun skriker sånn når jeg gjør det, så det er skikkelig gøy!

Nei, nå skal jeg gå å henge litt i gardinene......... fra din kompis!

P.s Mamma sier at hun har lyst til å kline med din mor snart!

Sist endret av Monielle; 13-01-2007 kl 19:28.
Monielle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-01-2007, 16:50   #3
Veteranmedlem

Trulta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 3,128
Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.

Tjeeeenaaaaaa Mr T! Wass up??

Lillemann her (grr.. liker ikke helt det navnet.. lille du liksom )

Urolig kjekt å se deg igjen altså, du har blitt stor siden sist jeg så deg!
Jeg har også begynt så smått i barnehage, synes det er ordentlig kult - selv om jeg ikke helt skjønner hvorfor mamma må dra da men...

Er litt enig med Viktor - den smekken synes jeg var pittelitt skummel, men bare akkurat sånn at det kiler litt i magen
Tror jeg må spørre mamma om jeg får en sånn... "mooooodeeeeer'n.... "

DE tenna du har fått da... nå ble jeg ikke missunnlig i det heeele tatt! Jeg har bare 1 nemlig
Gjør de vondt når de har blitt så store og fine? Ikke at jeg er kylling eller noe altså.. men jeg synes de tenna er noe herk når de holder på å komme ut, gjør sinnsykt vondt jo!!

for deg som har tatt dine første skritt!! Blir du med å løper litt rundt eller?? Ække falig skjønner du, se - jeg har bare 10 blåmerker her og der

Skal hilse så mye fra moder'n - hun sitter borti sofaen her og bælmer i seg PM og spiser smågodt.. jeg som synes hun sa hun var på slankern

Vi prekast!!!
Trulta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-01-2007, 19:04   #4
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Hellois søtnos
Simone speaking!! Fy søren du var jammen blitt stor.. Også så tøff smekke, flaske og smokk du har fått..

Du er ganske mye flinkere enn meg du da..:tilbe: Jeg kan ikke gå ennå, også har du jo hele munnen full av tenner Jeg har ingen jeg

Jeg ble utrolig glad når jeg hørte at alt var bra med deg og mamma`n din! Jeg savner dere her inne. Vi er ikke så mye her vi heller, men vi er innom en snartur daglig..

Også var det så gøy å høre at du har det gøy i barnehagen. Det hørtes utrolig morsomt ut med alle de lekene!!

Millioner knusser og susser fra Simone! Muggi-mora hilser!!

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-01-2007, 20:29   #5
Seniormedlem

glovarm sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sande i Vestfold
Meldinger: 2,495
glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er ikke vanskelig å se hvem den karen er lik

Flott at du trives i barnehage Mr. T!!

og

glovarm er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-01-2007, 20:37   #6
Seniormedlem

J@ne sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: I et ferieparadis
Meldinger: 2,584
J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.

Mamma fikk en liten tåre i øyenkroken nå. Jeg tror hun ble litt rørt.

Viktor: Pappaer er skikkelig kule! De gjør så mye sprøtt, og de er mye flinkere til å herje enn mammaer! Mammaer har det med å gi litt mye suss og nuss og sånne ting. Og det liker ikke tøffe gutter... I hvert fall ikke når noen ser det. Min mamma klapper også når jeg gjør enkelte ting. Så da gjør jeg dem om og om igjen! Noen ganger ler hun når jeg gjør sprell på stellebordet. Da gjør jeg det igjen. Og da synes hun plutselig ikke at det er så festlig lenger. - Om jeg vet hva apekatt er? Er ikke det navnet mitt da? Det er i hvert fall det mamma kaller meg.

Sitat:
P.s Mamma sier at hun har lyst til å kline med din mor snart!
Æææææææææsj! Gjør de sånt???

Lillemann: Løpe?? Ærru gæærn! Jeg har da mer enn nok med å holde tunga rett i munnen når jeg stabber mens mamma holder meg i hånden! Jeg synes forresten at mamma skal kjøpe en sånn smekk til deg. Den er kjempelett å gjøre ren (jeg har hørt at mamma har nevnt det flere ganger), og så samler den opp maten som ramler ut av munnen. Sånn at man har til senere. Og når det gjelder tenner; Ja, det gjør litt vondt når de blir så store. Jeg har fått to jeksler nå, og de er skikkelig vonde. Jeg sover dårlig om nettene, så mamma ser temmelig trøtt ut om morgenen. Men det er så trygt å vite at hun kommer og legger seg på rommet mitt dersom det blir for ille med disse tannebissene. Gleder meg til å bli ferdig med dem. Hun er forresten på slankern hun også. Og sitter med en stooor godtepose akkurat nå. Og PM. Hm. Er det det som kalles slankekost altså?

Simone: Heeeey, cutiepie! Har du savnet oss? Så koselig! Vær glad til for at du ikke har noen tenner du. Det er ingenting å trakte etter, tro du meg! Dessuten er du så søt uansett atte!

Det var hyggelig å se at mamma og jeg ikke var gått helt i glemmeboka. Vi er inne og kikker innimellom, men det er visst ikke like mye trafikk her lenger. Ikke så rart da, siden mange av mammaene har begynt i jobb igjen.

Ha en fin helg!
Gammel 14-01-2007, 07:50   #7
Veteranmedlem

cakegirl_82 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Hommersåk
Meldinger: 4,863
cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.
glis Sv: En hilsen fra Mr. T

nydelig gutt så bra at det går bra i barnehagen !!

cakegirl_82 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-01-2007, 13:18   #8
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

åååå Min drømmegutt

Malinsen her

Barnehagen høres sååå morsomt ut da... men mamma sier hun vil vente til høsten før jeg skal dit.. jeg hadde nok hatt godt av å komme dit før.. :nemlig. sier det til henne men hun hører ikke etter..

ÅÅå du blir forresten bare kjekkere og kjekkere.. åsså så stor da

Jeg tør ikke heeelt å slippe meg i lange stunder enda.. bare et sekund eller to... men jeg går langs alle møbler og alle vegger og alt jeg kan finne støtte i.. det er sååå moro elsker å rive i duker og sånt.. det liker ikke mamma

Suuuper hyggelig at du stakk innom igjen, håper du kikker inn i igjen om ikke lenge

Mamma hilser til mamma`n din
Gammel 14-01-2007, 16:36   #9
Vi2
Seniormedlem

Vi2 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,760
Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.

Så skjønn han er

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:58.