Mamma fikk en liten tåre i øyenkroken nå. Jeg tror hun ble litt rørt.
Viktor: Pappaer er skikkelig kule!

De gjør så mye sprøtt, og de er mye flinkere til å herje enn mammaer!

Mammaer har det med å gi litt mye suss og nuss og sånne ting. Og det liker ikke tøffe gutter... I hvert fall ikke når noen ser det.

Min mamma klapper også når jeg gjør enkelte ting. Så da gjør jeg dem om og om igjen! Noen ganger ler hun når jeg gjør sprell på stellebordet. Da gjør jeg det igjen. Og da synes hun plutselig ikke at det er så festlig lenger.

- Om jeg vet hva apekatt er? Er ikke det navnet mitt da? Det er i hvert fall det mamma kaller meg.
Sitat:
|
P.s Mamma sier at hun har lyst til å kline med din mor snart!
|
Æææææææææsj! Gjør de sånt???
Lillemann: Løpe??

Ærru gæærn! Jeg har da mer enn nok med å holde tunga rett i munnen når jeg stabber mens mamma holder meg i hånden! Jeg synes forresten at mamma skal kjøpe en sånn smekk til deg. Den er kjempelett å gjøre ren (jeg har hørt at mamma har nevnt det flere ganger), og så samler den opp maten som ramler ut av munnen. Sånn at man har til senere.

Og når det gjelder tenner; Ja, det gjør litt vondt når de blir så store. Jeg har fått to jeksler nå, og de er skikkelig vonde. Jeg sover dårlig om nettene, så mamma ser temmelig trøtt ut om morgenen. Men det er så trygt å vite at hun kommer og legger seg på rommet mitt dersom det blir for ille med disse tannebissene. Gleder meg til å bli ferdig med dem. Hun er forresten på slankern hun også. Og sitter med en stooor godtepose akkurat nå. Og PM. Hm. Er det det som kalles slankekost altså?
Simone: Heeeey, cutiepie! Har du savnet oss? Så koselig!

Vær glad til for at du ikke har noen tenner du. Det er ingenting å trakte etter, tro du meg! Dessuten er du så søt uansett atte!
Det var hyggelig å se at mamma og jeg ikke var gått helt i glemmeboka. Vi er inne og kikker innimellom, men det er visst ikke like mye trafikk her lenger. Ikke så rart da, siden mange av mammaene har begynt i jobb igjen.
Ha en fin helg!