Ja, jeg fant ut at det var på tide å lage en heeeelt egen tråd om livet vårt
Her hos oss går dagene i ett for tiden. Jeg jobber jo turnus, og de dagene jeg ikke jobber dag, så er jeg hjemme med jentene som har sommerferie. Det er et lite puslespill for å få det til å gå opp, men vi har nå greid å løst det. Gubben må ta ut feriedager de dagvaktene jeg har i juli, mens han må slutte litt tidligere for å komme hjem å ta over de dagene jeg jobber kveld. Fridager har jeg et minimum av, men hadde faktisk en i går

Deilig, da dro vi jentene på stranda og koste oss der!
Ellers så har den siste tiden blitt mye brukt til forberedninger i fht bryllupet jeg var forlover i i helga. Mye som må organiseres rundt barnepass, taleskriving, sangskriving, antrekk osv osv. Men dagen ble uforglemmelig og nydelig både for brudeparet og oss gjestene, så da var det jo verdt det
Lille reka begynner å bli en stor og selvstendig jente

Hun vet akkurat hva hun vil og hvordan hun vil ha det, jeg er ganske sikker på at hun blir politiker når hun blir stor

Forøvrig har hun et hjerte av gull, skravler som en foss og synger et uant antall sanger med stor iver. Herlige lille frøkna vår

Hun sover godt, spiser (stort sett) godt og hermer etter storesøster i alt hun gjør. Hun har allerede kommet dit at hun legger om til bokmål når hun leker

Absolutt en ting hun har plukket opp fra storesøster, jeg snakker nemlig ikke bokmål når JEG leker

Ellers så er hun en liten mammadalt for tiden, mamma skal skifte, mamma skal legge, mamma skal trøste og i det hele tatt. Men det gjelder kun når jeg ER her, ikke når hun er alene med pappaen eller andre.
Storesøster har èn stor lidenskap for tiden, og det er sykkelen

Hun lærte seg å sykle uten støttehjul i vår, og siden den gang har hun og sykkelen vært uadskillelige. Morro for oss å se da, siden hun absolutt ikke likte å sykle før. Ellers så har hun en uknuselig kjærlighet for alle dyr, og sorgen var stor da pappa kom til å smekke til ei flue

Hun gråt store tårer, og fikk pappa til å love at han aldri mer skulle slå ei flue - når hun så det

Jeg prøver å smøre papsen litt nå, så kanskje det blir en hårete venn i bursdagsgave til storesøstra vår.. Da hadde lykken vært fullkommen for hennes vedkommende i allefall.
Siden jeg jobber i hele sommer så er ferieplanene enkle. Vi tar ei helg i namsskogan familiepark(dersom de har hytte til oss), ei helg på et fantastisk øyparadis litt sør for her vi bor, og to uker nordover til familie mot høsten. Hovedsaken er jo at ungene skal få noen ferieminner, og det vil de få i massevis tror jeg
Jaja, da har dere fått høre litt om hvordan det står til med oss. Jeg har ikke vært inne på skravlissene på en god stund, er knapt på nett i det hele tatt. Så jeg aner ikke hva som skjer i livene til de forskjellige, men håper så klart alt er bra med dere alle.