Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-02-2007, 14:25   #1
Supermedlem

Malinka sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 705
MP Rating: 0% (0)
Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.
hyper Endelig hjemme!

Ååå det var bare så deillig å komme hjem fra havet! Landet på landjorda på torsdag.. og det var bare en herlig følelse og utrolig spent på se min lille prinsesse som ventet på meg hjemme. Det var bare så merkelig å se henne igjen, og da jeg kom inn så hun litt skeptisk på meg så jeg holdt avstand men da jeg strakk ut armene så ville hun komme med en gang... og så la hun seg fint inntil meg og bare lå der... og tårene mine bare trillet ...
Gammel 10-02-2007, 14:28   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,464
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Endelig hjemme!

Kos deg masse hjemme med prinsessen!
Gammel 10-02-2007, 14:33   #3
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,809
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.

Det må være godt for henne å se at du kommer hjem igjen.
Kos dere masse!

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2007, 15:40   #4
Seniormedlem

Føniks sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 2,158
Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå ble jeg SÅ deilig det må være å komme hjem.
Gammel 10-02-2007, 17:16   #5
Supermedlem

Tjukka sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Hurum
Meldinger: 637
Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.

Du jobber på Nordsjøen eller? Det må være vanskelig å være borte fra barnet sitt, håper jeg slipper det med det første. Hvor lenge var du borte?
Gammel 10-02-2007, 17:38   #6
Seniormedlem

oris80 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 1,549
oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå blei jeg Skjønner godt at tårene bare trillet!!
Godt å ha deg hjemme igjen da!!
synes du er utrolig tøff som takler den jobben og barn samtidig, hadde ikke jeg takla vet jeg!
oris80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2007, 17:55   #7
Seniormedlem

store bølla sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 2,628
MP Rating: 100% (1)
store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Monielle

Kos deg masse hjemme med prinsessen!
rørt til tårer...snufs..
Gammel 10-02-2007, 18:58   #8
Gri
Veteranmedlem

Gri sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Ås
Meldinger: 4,476
Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.

Så godt det må ha vore å sjå henne igjen...
Gammel 10-02-2007, 19:11   #9
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

ååå nå ble jeg rørt her...

Herlig respons fra snuppa di da..

godt å ha deg hjemme igjen
Gammel 10-02-2007, 20:12   #10
Seniormedlem

fruen sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Vest er Best:-)
Meldinger: 1,902
MP Rating: 100% (2)
fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.

Velkommen hjem og kos deg masse med snuppa nå når du skal være hjemme en stund

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:47.