Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-03-2007, 10:40   #1
Seniormedlem

Enni sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: I trøndelag et sted
Meldinger: 1,513
MP Rating: 0% (0)
Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.
ER det noe febbiser her...

...eller er det bare meg??? Synes liksom ikke at jeg ser så mange fra gamle februarklubben her lenger...

Storesøster, des. 03 og Lillebror, feb. 06

Enni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-03-2007, 12:15   #2
Medlem

Djain sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Fetsund
Meldinger: 327
Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.
Sv: ER det noe febbiser her...

Jeg er febbis
(er riktignok ikke den mest aktive, men titter da innom sånn i ny og ne)

Tror endel av febbis'ene gikk over til babyprat. Selv liker jeg dette forumet best.
Gammel 12-03-2007, 12:32   #3
Seniormedlem

c3po sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,739
c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er her hver dag, og skriver innimellom. Det er sikkert det at det er så mange januarmødre at vi februarmammaer forsvinner litt. Ikke rart, når vi har flyttet inn hos dem. Jeg trives også her, og har ingen planer om å forlate stedet.
Gammel 12-03-2007, 12:33   #4
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,573
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er her jeg Leser mest da, selv om jeg akkurat bikket 12.000 mld

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-03-2007, 12:33   #5
Supermedlem

Lille Mie sin avatar

Sted: Kristiansand
Meldinger: 911
Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.

Jeg er her! Har vært en stund jeg ikke har vært her så mye, men regner med at jeg kommer til å være her litt mer framover. Men har så mye å gjøre for tide så det er ikke så lett å få tid til alt.

(Ser på meg selv som febbis selv om Nora er født i januar...)
Gammel 12-03-2007, 12:37   #6
VIP-Medlem

lille krølle sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,699
MP Rating: 100% (2)
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.

Er her jeg
Gammel 12-03-2007, 18:04   #7
Supermedlem

rutti sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,000
rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.

Jeg er her jeg Enni Men leser nesten bare...
Gammel 12-03-2007, 18:49   #8
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,678
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg håper ikke dere føler dere overkjørt av januardamene, jeg syns i allefall det er kjempekoselig at vi er slått sammen. Selv om det ikke er sånn veldig mange febbisdamer, så er det i allefall veldig trivelig å bli kjent med dere som er her
Selv er jeg faktisk opprinnelig febbis, hadde ul-termin i februar, men menstermin i januar. Derfor begynte jeg jo i januarklubben på sm, og fikk meg ikke til å bytte klubb når terminen ble flyttet. Nå kom hun nå i januar da, så sånn sett så var det jo greit, men jeg fulgte med dere februardamer også hele veien på sm, så jeg føler jo derfor at jeg kjenner dere litt bare på grunn av det og
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-03-2007, 19:02   #9
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Signerer Zemoc på de først linjene. Super koselig med nye "fjes" og febbissene er utrolig koselige damer!

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-03-2007, 19:03   #10
Supermedlem

Robin sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 547
Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.

er her også , men med alle dagens gjøremål er det ikke alltid jeg får så god tid til å sette meg ned å vere på nette, men jeg går ingen plass, liker meg så godt her på NM .

( Molly!! på sm)
Robin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:20.