Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-03-2007, 12:18   #1
Veteranmedlem

Trulta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 3,128
MP Rating: 0% (0)
Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.
Question Farge på scooter'n :)

Ja, har altså landet på å kjøpe scooter som nr 2 vogn

Meen:

Klarer ikke å bestemme meg for farge! Pliiis få litt hjelp

Er ganske svart/grå av meg til vanlig - og vogna vi har fra før er i disse fargene...

Men synes den lys blå er sååå fin - kanskje litt upraktisk siden den er så lys, meen lyst må jo være bra til sol og sommer? Eller?
også er det ikke så mange som har den

Evt. den som heter cobalt blue.. den synes jeg er stiiiilig..

Plliiis? Heelp???

http://www.emmaljunga.se/start.asp?lang=NO&country=

Sist endret av Trulta; 12-03-2007 kl 12:43.
Trulta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-03-2007, 12:38   #2
Veteranmedlem

HuMor sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 3,575
HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Farge på scooter'n :)

Den lyse blå var veldig fin!
Idiotisk av Emmaljunga å ikke la oss få mulighet til å kopiere bildene
Rent personlig, synes jeg den grønne var aller finest. Og den er også praktisk i fargene
Gammel 12-03-2007, 12:46   #3
Veteranmedlem

Trulta sin avatar

Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.

Har irritert meg grønn på at det ikke går an å hverken kopiere eller få URL til de bildene... TEIT... nesten like teit som hvorfor de ikke bare kan lage scootern med full liggestilling..

Kan ikke være SÅ mye pes å få til det?? Skjønner ikke hvorfor de gjør det så halvhjerta.. med full liggestilling hadde de jo fått en førsteklasses vogn (scooter'n) istedet for at den nå bare er sånn halveis ..

JAJA.. noe må man jo ergre seg over også - kjøpern gjør jeg likevel også...

Men den grønne ja.. hm.. ser den matcher deg og lykken, humor - men ikke helt "meg"
Trulta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-03-2007, 12:46   #4
Supermedlem

Bromle sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: hordaland
Meldinger: 1,239
Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.

Jeg syns den som heter Cobalt blue var stilig

Bromle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-03-2007, 12:46   #5
VIP-Medlem

lille krølle sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,699
MP Rating: 100% (2)
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.

Er enig i at den lyse blå er kjempe fin, men jeg hadde nok tenkt litt på det at den fort kan se skitten ut, iallefall på fotbrettet Men selve fargen er jo nydelig!

Synes Cobalt Blue er en fin kombinasjon og praktisk også Så jeg hadde heller gått for den enn for den som er svart og grå (kjedelige farger synes jeg )

Jungel Lime er også fin da!

Lykke til med valget
Gammel 12-03-2007, 12:49   #6
Supermedlem

Malinka sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 705
Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.

Jeg stemmer for cobalt blue, men kanskje litt kjedelig hvis du en gang får en jente? Er det din siste så hadde jeg ikke vært i tvil.

Ellers så liker jeg godt carbon og moonlight.

Light blue vil bare blir for skitten
Gammel 12-03-2007, 13:00   #7
Veteranmedlem

Trulta sin avatar

Åååh, detta blir ikke lett.....
Gammel 12-03-2007, 13:28   #8
Seniormedlem

Alpengold sin avatar

Sted: Hordaland
Meldinger: 1,995
MP Rating: 100% (3)
Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.

Er det den dere snakker om?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sist endret av Alpengold; 12-03-2007 kl 13:34.
Alpengold er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-03-2007, 13:35   #9
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har scooter i soft pink (les:ja vi elsker rosa )

Å den er jo forholdtsvis lyyys da men hva gjør vel det når vogna er såååå fin

Jeg ville gått for lys blå jeg dah.. selv om den blir lett sølete kanskje...
Gammel 12-03-2007, 13:42   #10
Seniormedlem

Alpengold sin avatar

Sted: Hordaland
Meldinger: 1,995
MP Rating: 100% (3)
Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.

I Soft Pink er veldig lite Pink ,så den skal ikke vel være så veldig sølete ,eller?

HVis jeg måtte velge Scooter ,valgte jeg CArbon

Moonlight eller Jungle

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:20.