Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-02-2007, 14:03   #1
Seniormedlem

glovarm sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sande i Vestfold
Meldinger: 2,495
MP Rating: 0% (0)
glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.
;) Febbiser :)

Da er jeg spent hvordan trives dere her inne hos førstedamene?

Dersom skala må til for å uttale seg, sier vi fra 1- 6 -Altså terningkast

Har vi stått til forventningene?

Ris? Ros?

og

glovarm er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2007, 14:04   #2
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Febbiser :)

Nå er vi jo slått sammen så da er det jo egentlig vi som er hos dem også..

Jeg trives godt med febbissene iallefall!!

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2007, 14:10   #3
Seniormedlem

J@ne sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: I et ferieparadis
Meldinger: 2,584
MP Rating: 100% (2)
J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, Muggi, det har du jo egentlig rett i. Jeg liker febbisene veldig godt jeg også!

Og som vanlig klarer vi ikke å holde oss unna en tråd som egentlig ikke er ment for oss.

Glovarm: Lag en spørris da vel!
Gammel 12-02-2007, 14:11   #4
Seniormedlem

glovarm sin avatar

glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Muggi
Nå er vi jo slått sammen så da er det jo egentlig vi som er hos dem også..

Jeg trives godt med febbissene iallefall!!
Joa, men siden det var Sessan som kom med forespørsel, spurte jeg slik
-Mente ikke å fornærme noen nå altså!

og

glovarm er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2007, 14:13   #5
Seniormedlem

glovarm sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av J@ne
Ja, Muggi, det har du jo egentlig rett i. Jeg liker febbisene veldig godt jeg også!

Og som vanlig klarer vi ikke å holde oss unna en tråd som egentlig ikke er ment for oss.

Glovarm: Lag en spørris da vel!
glovarm, lag en spørris da vel..... ok da. skal se om jeg ikke hvertfall kan få til det. jeg klarte det en gang på SG....

og

Gammel 12-02-2007, 14:31   #6
Seniormedlem

Enni sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: I trøndelag et sted
Meldinger: 1,514
Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.

Kan jo bare snakke for meg selv, men ettersom det var så laber aktivitet i februarklubben var det jo en drøm å bli slått sammen med førstedamene. Blir nesten litt i overkant av og til, greier ikke helt å henge med i svingene, Vi er vel ikke så mange febbiser her i forhold til førstedamer, så er vel like viktig å vite hvordan førstedamene synes det er å bli slått sammen med febbisene... Ok, får se på spørreundersøkelsen da... Kanskje den skulle vært anonym?

Storesøster, des. 03 og Lillebror, feb. 06

01.08.09
Enni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2007, 14:42   #7
Medlem

C@th sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Lillestrøm
Meldinger: 247
C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.

Heisan.

Trives veldig godt sammen med Førstedamene jeg
Er som Enni sier, her er det jo så mye aktivitet at det er vanskelig å henge med i svingene

Men, savnet jo aktivitet i februarklubben, så da er jo dette drømmestedet

Guttaboys 29.07.96 og 19.02.06
C@th er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2007, 15:50   #8
Medlem

Manilla sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 171
Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.

Trives godt her sammen med dere! Aktiv gjeng iallfall!
Gammel 12-02-2007, 18:58   #9
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

hadde jeg visst hvordan dette skulle bli så skulle jeg gjort alt for å ikke bli blanda med febbisene...

TULLAAAAAAA febbisene hjelsper på her inne.. tror det ble litt stillere hos begge, men samla er vi nesten som før igjen

Gammel 12-02-2007, 19:09   #10
Jamba
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg trives veldig godt her inne. Føler meg veldig velkommen! Og her virker til å være rom for en god diskusjon- uten at det blir slengt ufine meldinger. That I like

Så det blir vel terningkast 7 det, ganske nøyaktig!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:39.