Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-05-2008, 09:58   #1
Seniormedlem

Melis_NM sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 2,007
MP Rating: 0% (0)
Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.
kidoki Flekkfjerning!

Etter å ha forsøkt nesten alt har jeg funnet noe som fjerner ALLE flekker fra Nettas tøy. Kan brukes på alle fargeekte materialer... Jeg bruker det stort sett på hvitt, for det er der flekkene synes mest, men har også brukt det på andre lyse farger.

Jeg hadde fått jordslag på posen til vogna til Netta i barnehagen. og kjøpte "Ship-shape" Sånn for å fjerne jordslag på persienner og sånt. jeg sprayet på posen (som er mørk beige) og tok i samme slengen litt på en lys rosa genser med noen fine flekker av grønske og jordbær (som jeg ikke har klart å få bort med zalo, biotex, Vanish eller annet) ventet 15 min, la begge i vaskemaskinen, og de var helt fine når de kom ut!! Genseren har jeg vasket sikkert 5-6 ganger uten at flekkene har forsvunnet!

ville ikke brukt den på mørkt tøy da det er litt klor i den, men de lyserosa klærne jeg har brukt den på har ikke blitt bleket. Jeg har testet litt på et sted om ikke synes før jeg har tatt flekken om jeg har vært usikker...
Kristoffer Desember-08

Melis_NM er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-05-2008, 10:06   #2
Veteranmedlem

hondacrv sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 4,091
hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Flekkfjerning!

Jeg snek kraftig her jeg, men takk! Det skal jeg jammen prøve! For biotex tar faktisk ikke de verste flekkene nei...
Gammel 11-05-2008, 17:22   #3
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,678
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvor får man kjøpt dette middelet da?
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-05-2008, 19:20   #4
Veteranmedlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,743
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Zemoc Vis post
Hvor får man kjøpt dette middelet da?
Takk for tips! Lurer også på det jeg Zemoc spør om

Lita84 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-05-2008, 21:21   #5
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,742
Blogginnlegg: 2
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Hmmm... jeg har jordslag på en vogn, men kan ikke ta av trekket og putte i maskinen da...Holder det å vaske meget godt over med svamp eller klut tror du?Og ja: hvor kjøper man slike mirakler truhh?
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2008, 00:01   #6
Medlem

lille snøfte sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Oppe på fjellet
Meldinger: 190
lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.

http://www.shipshape.nu/jordslagfjerner.htm

Storesøster 7.2.06 & Mini 18.1.08
lille snøfte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2008, 11:12   #7
Seniormedlem

Melis_NM sin avatar

Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.

trenger ikke vaske i maskinen, nei. Holder å spraye på, vaske med svamp eller noe og vente i 15 min og så spyle godt av. tror man får kjøpt ShipShape i alle jernvare/bensinstasjon andre bil/båtutstyr butikker egentlig... Nå har jeg nettopp fjernet en skygge etter en kaffeflekk på en av mine hvite gensere som jeg ikke har fått bort på mange vask. det er en sånn "under noe annet" genser så det har ikke vært så farlig, men tror du ikke den ble helt borte!
Kristoffer Desember-08

Melis_NM er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2008, 21:40   #8
Seniormedlem

gricar sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 2,811
gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk Melis Tipset trengs veldig her da hele vogna er litt prikkete nå Skal prøves....

....også synes jeg du skal pelle deg inn i skravlisen for du er dypt savnet
Gammel 13-05-2008, 16:40   #9
Seniormedlem

Melis_NM sin avatar

Skal forsøke å være litt mer på skravlisen ja... Ambisjonene er der, men tiden forsvinner for meg!
Kristoffer Desember-08

Gammel 18-05-2008, 20:48   #10
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette må testes herlig med sånne husmortips

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:15.