Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-02-2008, 11:51   #1
Seniormedlem

roxette sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Jørpeland- Rogaland
Meldinger: 2,609
MP Rating: 100% (14)
roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.
Går de på potta eller do??

Hanna har blitt veldig flink å gå på potta nå og gjøre store ting, og i går tisset hun faktisk i potta, fordi hun gikk uten klær, og plutselig måtte tisse. Maste om å få på bleie da, men jeg skrøt av henne, og sa at hun klarer det på potta, så det gikk bra. Regnet med at det var potta vi måtte bruke ei stund framover,

men i går da vi var hos besteforeldrene måtte hun på do, og da fulgte mormora henne, og hun satt på do, så lurer på om vi skal begynne å sette henne på do i stedet for på potta.

Går de andre her på do eller potta??

roxette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-02-2008, 12:01   #2
Seniormedlem

Siri sin avatar

Meldinger: 1,763
MP Rating: 100% (1)
Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Går de på potta eller do??

LilleBi går på do. Jeg er av den oppfatning at potte er ekle greier, så her praktiseres dokrakk og ekstrasete til doen.
Gammel 15-02-2008, 12:01   #3
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,742
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 0% (0)
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er antipotte jeg..ser ikke vitsen med det mellomleddet mellom bleie og toalett.

Simen har vært flink og bæsjet på do siste 4-5 mnd,ikke hevr gang vi rekker å sette han på selvfølgelig,men 3 av 5 ganger tenker jeg.Han har ikke forstått at man kan si fra når man skal tisse også
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-02-2008, 12:02   #4
Seniormedlem

Siri sin avatar

Meldinger: 1,763
Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av saramamma Vis post
Jeg er antipotte jeg..ser ikke vitsen med det mellomleddet mellom bleie og toalett.
Antipotte faktisk...! Du och jag, saramams...
Gammel 15-02-2008, 12:13   #5
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 3,742
Blogginnlegg: 2
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.

hehe.. ser vi er to av samme ulla ja
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-02-2008, 13:20   #6
Seniormedlem

emma71 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Follo
Meldinger: 1,535
emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.

Øyvind går ikke skikkelig på potte eller do ennå, men det er veldig spennende å "late-tisse-og-late-bæsje" på do mens jeg holder han, så jeg tenkte jeg skulle droppe potte og heller kjøpe dosete-trapp.

emma71 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-02-2008, 15:43   #7
Gri
Veteranmedlem

Gri sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Ås
Meldinger: 4,476
Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.

Hanna går stort sett i bleie, helst dei meg "fjokk" (frosk) på. Nokon som vil bytte Up&go med andre motiv mot fjokkebleier så gi eit hint

Men, over til spørsmålet her. Ho sit litt på potta innimellom, sjølv om det berre er tørrtrening enda. Stresser svært lite med dette, og det kan gå dagar mellom kvar gong eg ser på eller nemner potta i det heile tatt.
Gammel 15-02-2008, 15:51   #8
Supermedlem

Honeybun sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 704
Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.

Her bæsjes det på potta hver gang. Har latt han gå meg truse noen ganger, men forventer ikke at det skal gå bra enda Litt doangst her i gården så tar det hele heeeelt med ro Han derimot synest det er veeeldig stas å gå på et slik lite barnetoalett på et kjøpesenter vi har her. De er så søte de små doene
Gammel 15-02-2008, 19:45   #9
Supermedlem

Februar_M@m@_2boyz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 847
Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.

her tar vi det med ro, han er absolutt ikke klar enda..hehe tror jeg skal prøve til sommeren men ingen forhåpninger, storegutt var over 3 år da han slutta, da slutta han på dagen av fri vilje syns han var kjempeflink jeg..litt greit at de har språke litt i orden først også så de kan si ifra

Februar_M@m@_2boyz er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-02-2008, 20:39   #10
Seniormedlem

Minnie81 sin avatar

Meldinger: 2,222
Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.

Anna har stort sett kontroll på tissinga nå, sier i fra når hun må. Men bæsjinga er det verre med..får det liksom ikke helt til Men bruker lite bleier merker jeg..

Minnie81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:28.