Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-06-2008, 07:26   #1
Veteranmedlem

cakegirl_82 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Hommersåk
Meldinger: 4,753
MP Rating: 100% (1)
cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.
glis gifter meg i dag

ville bare inn og sei at eg og sambo gifter oss i dag har litt nerver nå ja
gruer meg til å gå opp kirkegulvet ! men det går nok bra det og. det blir i hvert fall en spennende dag. eg skal til frisøren klokka 10.

Filip skal være med i heile bryllupet, men Yuna blir hentet av ei eg kjenner etter kjerka. me fant ut at det blei stress å ha henne med i selskapet. håper dei oppfører seg bra

cakegirl_82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2008, 07:45   #2
Supermedlem

emma71 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Follo
Meldinger: 1,078
MP Rating: 0% (0)
emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: gifter meg i dag

Gratulerer så mye! Håper dere får en knallfin dag

emma71 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2008, 08:38   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 2,609
*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.

Masse lykke til i dag Cakegirl

Håper du får en fantastisk og uforglemmelig dag .
Været er jo på deres side så alt lover jo bra.

Gleder meg til bilder og rapport

Kos deg masse
Gammel 28-06-2008, 09:09   #4
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,818
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Lykke til med den store dagen, nyt den, den går så fort!!

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2008, 09:09   #5
Vi2
Seniormedlem

Vi2 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,568
Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.

Så kjekt.

Så heldig dokk har vært me været etter alt det stygge me har hatt.

Kos deg masse, det blir en helt utrolig, uforglemmelig dag.

Gleder meg også til bilder og rapport
Gammel 28-06-2008, 09:14   #6
Seniormedlem

oris80 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 1,509
oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så masse..
Kose dere, nyt dagen!!
oris80 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2008, 09:40   #7
Veteranmedlem

Maya80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: moss
Meldinger: 3,600
MP Rating: 100% (2)
Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så masse, dette har jeg ikke fått med meg. Håper du får en flott dag.
Gammel 28-06-2008, 09:46   #8
Medlem

wildthing sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 221
wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.

Lykke til! Håper dere får en flott dag!
Gammel 28-06-2008, 10:40   #9
Supermedlem

bananamama sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,436
bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.

Så kjekt Håper hele dagen blir fantastisk
Gammel 28-06-2008, 11:40   #10
Seniormedlem

Melis_NM sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 1,674
Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så masse med dagen. Håper den blir helt fantastisk og uforglemmelig.

Melis_NM er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:52.