Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-12-2006, 08:38   #1
Seniormedlem

store bølla sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 2,628
MP Rating: 100% (1)
store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.
kidoki Goooooood jul

fra meg og mine her

Er på veg ut dørene om ganske kort tid. Jula blir feira heime i Sogn, gleder meg sånn.

Har hatt nokre hektiske dagar, og i går tok det seg helt opp etter ei pyton natt for snuppa. Etter 4 øyrefrie dagar var verken tilbake for fullt. Fekk en legetime i går, og ny type pencelin. Og denne ser faktisk ut til å hjelpe, for snuppa sov etter forholda veldig bra i natt. Så vi kryssar fingrane for at det blir ei "leveleg"jul for oss alle

Poden blir med oss denne julafta, og eg er berre så takknemlig og glad for at faren sa ja til at han kunne få feire Andrea si første jul med oss!
Gleder meg sikkert meir enn ungane

Andrea får sånn "husvegg" som andre her får har eg sett,dvs viss dei har det inne på leikenbutikken i knarvik Poden får brann drakt,lego av oss voksne,laserpistolar fra systa og fifa 2007 fra oldemor. Så det blir nok en gledens dag for han i måro. Mine foreldre har kjøpt diditalt kamera til han, så kvelden blir nok foreviga. Han får i hvertfall nok gaver ja
Mannen har eg kjøpt ipod til, håper det feller i smak

Eg gleder meg sånn til å reise heim til mamma og pappa eg. Søstrene mine,svoger og tante barn,og bestemor Lenge sidan vi alle har vore samla på julekvelden .

Håper alle får en fantastisk fin jul og eit strålande godt nyttår!

juleklem fra klubbens mest premsenstruelle
(Tingeling du er no berre helt utruleg skjønn!! )

Signere tingeling si liste over kompl.til førstedamene
Gammel 23-12-2006, 09:06   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,463
MP Rating: 0% (0)
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Goooooood jul

Høres ut som det blir masse flotte pakker under treet for dere!

GOD TUR hjem og GOD JUL!!

Masse god bedring til Andrea!!

Sist endret av Monielle; 23-12-2006 kl 09:09.
Monielle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-12-2006, 09:16   #3
Medlem

Tiggr sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 271
Tiggr er fantastisk mot andre.Tiggr er fantastisk mot andre.Tiggr er fantastisk mot andre.Tiggr er fantastisk mot andre.Tiggr er fantastisk mot andre.Tiggr er fantastisk mot andre.Tiggr er fantastisk mot andre.Tiggr er fantastisk mot andre.Tiggr er fantastisk mot andre.Tiggr er fantastisk mot andre.Tiggr er fantastisk mot andre.

Og rn riktig god jul til deg og!!!
og god tur! Er det snø i sogn??

Vet du hva de små får av alle?? hehe Jeg vet bare hva jeg selv har kjøpt jeg da Og det er nå ikke store greiene.... en sånn lydleke dings som man trykker på knapper med dyr på så sier de mø og bæ osv Ellers har jeg ikke peiling hva hun får av andre da...

Har ikke fått kjøpt bursdagsgave til henne enda men skal få fatt i ingredisender til kake i dag da, ogskal ut og shoppe andre ting så finner vel noe

Ha en kjempefin jul og en fin nyttårsfering!!!

jule-
Gammel 23-12-2006, 09:19   #4
Seniormedlem

Vimsevips sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 1,626
Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.

God tur og ei riktig God jul til deg og dere også!
Gammel 23-12-2006, 09:23   #5
Seniormedlem

midi sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Utpå bøgda!!
Meldinger: 2,908
midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.

Mase godt jul til deg og dine! Håper dere får en super fin julefeiring og masse fint under treet

Gammel 23-12-2006, 11:57   #6
Seniormedlem

Alpengold sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Hordaland
Meldinger: 1,995
MP Rating: 100% (3)
Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.

God Jul alle sammen!!!!!!

Ønsker dere alt dere ønsker dere selv ,masse glede og lykke ,kjærlighet og tålmodighet ,bra vær og lite trafikk ,mange tall på konto og gode tall i karakterbøker ,mange venner og trivelige naboer , nye hus og sikre biler ,lete fødsler og mange barn ......osv ....you know
Gammel 23-12-2006, 12:12   #7
Veteranmedlem

cakegirl_82 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Hommersåk
Meldinger: 4,863
MP Rating: 100% (2)
cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.
glis Sv: Goooooood jul

god tur god jul og nyttår

cakegirl_82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-12-2006, 12:36   #8
Seniormedlem

Føniks sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 2,158
Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.

God jul.
Gammel 23-12-2006, 13:35   #9
Vi2
Seniormedlem

Vi2 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,760
Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.

God Jul
Gammel 23-12-2006, 21:38   #10
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

gi andrea en gooo klem fra oss i lingelang-heimen håper hun tar knekken på den øreverken nå

jeg.. skjønn... .tnååååååååååå takk..

håper det er greit at jeg "mobber" deg litt for pms`n

GOOOOOOOOOOOOO JUL TIL DEG OG DINE OGSÅ!! KOS DERE!!!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:29.