fra meg og mine her
Er på veg ut dørene om ganske kort tid. Jula blir feira heime i Sogn, gleder meg sånn.
Har hatt nokre hektiske dagar, og i går tok det seg helt opp etter ei pyton natt for snuppa. Etter 4 øyrefrie dagar var verken tilbake for fullt. Fekk en legetime i går, og ny type pencelin. Og denne ser faktisk ut til å hjelpe, for snuppa sov etter forholda veldig bra i natt. Så vi kryssar fingrane for at det blir ei "leveleg"jul for oss alle
Poden blir med oss denne julafta, og eg er berre så takknemlig og glad for at faren sa ja til at han kunne få feire Andrea si første jul med oss!
Gleder meg sikkert meir enn ungane
Andrea får sånn "husvegg" som andre her får har eg sett,dvs viss dei har det inne på leikenbutikken i knarvik

Poden får brann drakt,lego av oss voksne,laserpistolar fra systa og fifa 2007 fra oldemor. Så det blir nok en gledens dag for han i måro. Mine foreldre har kjøpt diditalt kamera til han, så kvelden blir nok foreviga. Han får i hvertfall nok gaver ja
Mannen har eg kjøpt ipod til, håper det feller i smak
Eg gleder meg sånn til å reise heim til mamma og pappa eg. Søstrene mine,svoger og tante barn,og bestemor

Lenge sidan vi alle har vore samla på julekvelden

.
Håper alle får en fantastisk fin jul og eit strålande godt nyttår!
juleklem fra klubbens mest premsenstruelle
(
Tingeling du er no berre helt utruleg skjønn!! )
Signere tingeling si liste over kompl.til førstedamene