Hei på dere!
Tenkte at det er kanskje på tide med en liten oppdatering fra Alpeheimen også
Som jeg har skrevet i skravlisen ,det har vært en superflott sommer. Vi har ikke vært på ferie ,men vi har reist litt her rundt omkring ,vært på fisketur, båttur og Badeland ,og koste oss masse alle 4.
Leon har begynt i ny barnehage ,og det skjedde midt i bleieavvennings periode ,så det var noen uheldige dager med 6 bukseskift per dag

. men han klarte seg ,og nå går han på do uten problem i barnehage også som hjemme

Han er en veldig flink gutt og nesten sjokkerer alle med sine språkferdigheter og kunskap som bilmerker ,bokstaver og tall ,og annet
Felicia er også blitt en stor jente ,som er glad i sin storebror. HUn lærer mye av han ,sier Hei og Ha det ,og er veldig temperamentsfull. Og de to hermer etter hverandre hele tiden ,og begynte å gjøre forsjkellige rampestreker som får mamma både til å

og

. Som feks å tø
mme en flaske med vann over hele senga med dyner og puter han rister flaska ,og hun ler seg igjel ,det liker han og fortsetter ,hun sitter i vannsøl på gulvet også helt gjennomvått og ler seg helt til tårer triller.
Eller noe som skjedde nå på lørdag. Han gikk opp på do og forsvant.
-Leon!
-Ja?
-Hva gjør du der?
-Tørker meg..
.......etter et par minutter til
-Leon! Kommer du?
-Ja!
stilhet...
Jeg går opp og finner gangen full i dupapir ,fant tre tomme ruller . Går inn på toalettet og finner doskållen stappet fult med papir fra to ruller til ,og en uskyldig unge " Jeg tørker meg,mamma"

...........