Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-07-2008, 12:10   #1
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,428
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 0% (0)
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.
Hva blir barna når de blir store?(yrkesvalg)

For det lurer jeg på.Hva tror mødrene om sine små håpefulle pr. i dag,utfra lynne,interesser og karakter??

Har to gjetninger ang Simen:

a)fotballspiller(helt seriøst)For han er sinnsykt flink,dribler litt og sparker langt og høyt.Dessuten gir han seg aldri liksom, spiller innbitt og ivrig og konsentrert
b)Avdelingssjef for noe data/et regnskap.Han er ryddig,ordentlig,gir seg ikke før han er fornøyd,standhaftig..

Sara:

a)jobbe med barn,hun er en kreativ,snill og omsorgsfull jente
b)skuespillerinne?Hun har sansen for teater og drama, og husker ufattelig godt(med tanke på manus etc)

Deres små da?
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2008, 12:51   #2
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,623
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva blir barna når de blir store?(yrkesvalg)

Storesøster: Dyrlege eller noe annet som involverer dyr - helt garantert!!

Reka: Advokat, og politiker på si
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2008, 13:28   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 2,617
*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.

Julie: Noe med mennesker tror jeg. Hun har stor empati
Marita: Hun blir nok noe sånn som Reka tror jeg . Hun er en veldig sta og bestemt ung frøken.
Gammel 14-07-2008, 15:26   #4
Supermedlem

emma71 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Follo
Meldinger: 1,279
emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvis jeg skal gå etter ballinteressen til snuppen blir det fotballspiller her også . Han elsker å spille fotball, sparker målrettet og skikkelig hardt, men er ikke så glad i å dele ballen med andre barn . Spille med vokse derimot er helt topp. Men han kaster bra også, så kanskje han kan bli håndballspiller også
Men han er litt sta og egen, kan lett bli furten, liker oftest å leke alene og liker å observere før han begir seg utpå noe så lagidrett er kanskje ikke det helt store

emma71 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2008, 15:42   #5
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,028
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Hun skal bli det samme som Angelina Ballerina i følge henne selv
Ellers tror jeg også at politiker på si passer bra
Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2008, 18:45   #6
Supermedlem

bananamama sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,439
bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.

Hmmm

Eldste sier han skal bli bonde og det kan godt være at han blir og.
Mellomste tror jeg nok blir lege eller noe slikt.
Snuppeline blir prinsesse eller tar over familie firmaet..

Egentlig håper jeg jo alle 3 vil inn i firmaet men jeg klok av skade skal være den som tar det opp med dem..
Gammel 14-07-2008, 20:47   #7
Vi2
Seniormedlem

Vi2 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,594
Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.

Fredrick blir nok en liten datanerd Elsker data og er kjempeflink og er utrolig flink med bokstaver og regning.

Emily blir nok skuespiller Hun er bare helt utrolig. Ler meg i hjel.
Gammel 14-07-2008, 20:56   #8
Seniormedlem

Minnie81 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,990
Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.

Anna sier hun skal bli "sutepleier" som sin mor.. Men holder for øynene hver gang hun ser blod eller noen har vondt..så jeg vet ikke helt det der

Minnie81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2008, 23:21   #9
Supermedlem

myrsnippa sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,048
myrsnippa har en strålende fremtid.myrsnippa har en strålende fremtid.myrsnippa har en strålende fremtid.myrsnippa har en strålende fremtid.myrsnippa har en strålende fremtid.myrsnippa har en strålende fremtid.myrsnippa har en strålende fremtid.myrsnippa har en strålende fremtid.myrsnippa har en strålende fremtid.myrsnippa har en strålende fremtid.myrsnippa har en strålende fremtid.

Sverre blir verneombud

Gustavsen kommer til å sparke seg oppover og fram, aldri se seg tilbake og bli noe stort.
myrsnippa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-07-2008, 18:16   #10
Seniormedlem

oris80 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 1,521
oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.

André blir nok bonde og handyman. han elsker traktorer og snekrer og bærer..
hjelper stort sett tilmed alt på gården her..
oris80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:10.