Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-02-2008, 13:11   #1
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
MP Rating: 0% (0)
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.
Hva liker du å se?

Jeg må ærlig innrømme at Playhouse Disney-kanalen blir flittig brukt her i huset. Simone elsker Mitte Mus og mye av de andre forskjellige som går der.

I tillegg har hun Fiffi-filmen som vi måtte ta en pause fra Jeg ble nesten gal..

Men hva liker du å se? Jeg må si at jeg liker Lazytown ganske bra! Har dere sett noen finere rompemuskler enn hos Spartacus Må si jeg stirrer litt ekstra på han der han spretter omkring!

Ellers hater jeg Higleby-helter og jeg er møkklei Små Einsteins, men Simone liker de jo så da må vi jo selvfølgelig se..

Men nå hører jeg introen til Lazytown så nå må jeg løpe

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-02-2008, 13:22   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,464
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva liker du å se?

Vi har egentlig sett veldig lite på tv, så har ikke oversikt over hva som finnes. Det eneste som Viktor har vist interesse for er dvder med "Elias" og "Cars". Og det liker jeg også! Cars har jo en diggbar musikk og bra story....men, litt for avansert for Viktor enda..men, jeg digget den i hvertfall!."Elias" er enklere og fengende for han...det er favoritten til Viktor. "bååååååååt"..men, må si at jeg er bittelitt lei musikken som begynner før hver eneste episode..... Han har forresten begynt å si "sjaske" og "tåle"

Har ikke parabol og fancye kanaler og det er ikke ofte det klaffer med barne-tv(så mye voksent som sendes der!) derfor ønsker vi oss litt flere filmer...for synes det er innmari kos å sitte under samme pledd å se på tv...eller at han kan sitte litt alene, mens jeg pusler med andre ting noen ganger...

Sist endret av Monielle; 02-02-2008 kl 13:24.
Monielle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-02-2008, 13:28   #3
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi "bruker" TV når jeg lager middag. Da roer hun seg fint ned foran TV og vi slipper sutring og slit. Hun er veldig sliten på slutten av dagen (etter bhg) og etter at hun begynte å like TV har denne stunden istedet blitt kos.. Vi sitter å koser oss i stolen med litt frukt mens middagen godgjør seg.

Ellers så prøver vi å ikke se så mye på TV, selvom det er lett å ty til det..

Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-02-2008, 15:30   #4
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,678
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Reka er ikke så interessert i tv enda, men jeg følger med på litt av hvert..

cæsar MÅ jeg ha med meg, og også farmen, Grey's anathomy, medium.. Ser også CSI og sånne ting innimellom når det passer seg. Og når norske talenter begynner 22.februar så kommer jeg til å sitte spikret, jeg kjenner nemlig en som er med der
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-02-2008, 15:55   #5
Medlem

wildthing sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 221
wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.

Av barneprogrammer foretrekker jeg helt klart "Ugler i mosen". Det var faktisk det første barne-tv programmet minsten viste interesse for. Jeg mistenker at det kom av at han gjenkjente dialekten. "Lazytown" har jeg aldri hatt sansen for. Heldigvis deler minsten og jeg smak akkurat der. På Playhouse Disney ser minsten helst på Handy Manny.
Gammel 02-02-2008, 16:19   #6
Supermedlem

Maysamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Spania
Meldinger: 655
Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av wildthing Vis post
Av barneprogrammer foretrekker jeg helt klart "Ugler i mosen".
Jeg og.. Kjempemorsomt!! Det pleier jeg og størstekaren å se på nett-tv av og til. Vi ser ikke på spansk barne-tv så her går det mest i filmer. Anna er ikke så interessert i tv eller film, men storebror ser på Elias, Cars, Kaptein Sabeltann (og Anna elsker Pinky!!), Pingu osv. Anna liker best de enkleste filmene f.eks. Pingu.
Maysamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-02-2008, 17:03   #7
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,678
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Åja, snakket vi barneprogrammer ja Tja, brandy og herr vissvass syns jeg er morro, og little einsteins er helt greit.. Og lilo og stitch da.
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-02-2008, 19:01   #8
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Altså.. jeg ser på lårene til Spartacus.. Ikke så mye annet
Ugler i Mosen er jo helt toppers! Det digger jeg også, også må jeg jo si at marete Rebekka også er ganske kul !

Gammel 02-02-2008, 19:41   #9
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,742
Blogginnlegg: 2
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Brandy og herr visvas er en hit her.Simen ser hva som helst så lenge sara også ser.Dermed blir valget enkelt for han

Mr bean,laazytown(muggi dahh,han er jo ufyselig"se på sprettrumpa mi!Detta er drømmejobben,digger disse spandexlycratightsene mine"Fysj...)Men barna liker det,så ok....Ingen her i huset som føler de har tid til å se en hel film,har prøvd både elias,pingu og noddy..Funker ikke som planlagt,myyye gøyere å hoppe i sofaen som det ikke er lov til!
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-02-2008, 19:43   #10
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,742
Blogginnlegg: 2
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Muggi:ikke ha dårlig samvittighet for barnetv som liten barnevakt.Når du får flere enn ett barn, er barnetv geniaaaaaal.Hadde haugevis av tv-prinsipper før jeg fikk nr2,de forsvant når simen ble 1 år og diltet etter sara eller meg hele tiden.Helt OK å sette dem foran tv mens man lager middag,rer senger etc.

Syns jeg
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:29.