Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-08-2008, 07:49   #1
Supermedlem

Honeybun sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 703
MP Rating: 0% (0)
Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.
Hva sier man???

Nå når det er varmt og klærne er det mindre av så ser jeg det at min vakre sønn har oppdaget snurrebassen Helt greit, naturlig det, men ikke alltid passende at han tar på den. Det er jo ganske uskyldig og kun når han er helt naken (som i badesituasjoner). Men kan jeg si til en snart 3-åring at det er greit når vi ikke har besøk av andre? Skal jeg si noe i det hele tatt eller bare overse det? Dere med gutter... Hva sier dere?
Gammel 02-08-2008, 09:43   #2
Supermedlem

emma71 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Follo
Meldinger: 1,279
emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva sier man???

Snuppen min har ikke "oppdaget" den ennå annet enn at han holder i den når han skal stå å tisse . Men jeg har en nevø som straks fyller 3 år, og han går konstant og tar på tissen . Av med bleia eller hånda ned i bleia, og han får tydelig tegn på at det er veldig godt . Jeg synes ikke at jeg kan bestemme over når han kan kose seg og ikke, men jeg har nå i allefall sagt til han at han ikke får spise ved bordet samtidig som han tar seg på tissen . Resten får moren ta seg av...
Planen min når snuppen oppdager at det er veldig spennende og godt er å forklare han at det er helt greit å kose med tissen sin, men at det gjør man når man er alene. Vet ikke om det funker, men har nå iallefall tenkt å prøve. Det er viktig at de får utforske kroppen sin og funksjonene til det ene og andre, men det er ikke alltid det passer å gjøre det, synes jeg

Sist endret av emma71; 04-08-2008 kl 11:56. Begrunnelse: Oppdaget plustelig en skriveleif ...
emma71 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2008, 11:15   #3
Supermedlem

Honeybun sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 703
Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.Honeybun har en strålende fremtid.

Fant ut fasiten selv... Satte meg ned med han og forklarte at så lenge han hadde klær på seg så kunne han la værr og at slike ting var forbeholdt når han er naken (blir jo mest i badesituasjoner) Etter jeg sa dette har jeg ikke sett så mye til det. Ikke det at det var så ekstremt når han først gjorde det, men som du Emma71, så har jeg sett tilfeller der det blir litt vel mye og ville helst unngå det
Gammel 04-08-2008, 12:10   #4
Supermedlem

myrsnippa sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,048
myrsnippa har en strålende fremtid.myrsnippa har en strålende fremtid.myrsnippa har en strålende fremtid.myrsnippa har en strålende fremtid.myrsnippa har en strålende fremtid.myrsnippa har en strålende fremtid.myrsnippa har en strålende fremtid.myrsnippa har en strålende fremtid.myrsnippa har en strålende fremtid.myrsnippa har en strålende fremtid.myrsnippa har en strålende fremtid.

Jeg syns det er helt naturlig at et barn på 2 1/2 år tar på snurrbassen sin. Har aldri opplevd at det har skjedd når vi spiser el. for da har har truse på.
Nei- snurre litt på snurrebassen syns jeg helt klart de må få lov til.

Sjenanse og grenser kommer tidsnok. Jeg har en på 5 1/2 år som ikke vil på damedo, damegarderobe, skifte offentlig (selv med boxer under) etc.
Han snurrer også snurrebass, men jeg har aldri opplevd at han har gjrot det slik at det sjenerer andre
myrsnippa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2008, 19:04   #5
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,428
Blogginnlegg: 2
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Ikke trøbbel i tårnet her heller
Simen tafser ikke på seg selv,men stirrer derimot storøyd nedover seg selv de gangene han har "morrabrød"(i den forstand en knert på 2,5 kan ha det) når bleia forsvinner mår jeg skal stelle han.DA er det stas å dra litt i den, og se akkurat hvor elastisk huden på tissen faktisk kan være

Hadde han vært av "typen" som drar i den i hytt og vær,hadde jeg vel tatt en liten prat at hva som er ok situasjon å gjøre det i(type bade/skifte/om det klør osv)
Hvor grensen går når det kommer til onanering vet jeg jammen ikke ennå..Har ikke opplevd det,men vet jo at det kommer en dag
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2008, 21:04   #6
Supermedlem

emma71 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Follo
Meldinger: 1,279
emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er helt enig i at det er naturlig å ta og dra og snurre litt i snoppen, og jeg vil for all del ikke skape en "skam-situasjon" ut av det. Når man bader o.l. er det en naturlig nakensituasjon, og det er forskjell på å snurre og dra i tissen sin da enn å ta av seg bleia eller stikke hånda ned i bleia fordi det er så godt. Slike situasjoner synes jeg grenser til onani, og planen er å forklare snuppen at det er noe man kan gjøre når man er alene.

emma71 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2008, 21:10   #7
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,428
Blogginnlegg: 2
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Bra sagt!!

Som du sier: skam og redsel for kjeft når man tar på seg selv skal man jo unngå!MEN:de må snart lære seg at man ikke "tafser" når man er blandt folk.Det er normal høflighet og etikette
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:59.