Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-04-2007, 13:11   #1
Seniormedlem

glovarm sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sande i Vestfold
Meldinger: 2,495
MP Rating: 0% (0)
glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.
Hva skal dere ha til middag i dag?

Jeg trenger inspirasjon og middagstips, gjerne med oppskrifter

og

glovarm er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-04-2007, 13:26   #2
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,388
Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

slenger meg på jeg å he he...
jeg aner ikke hva vi skal ha til middag heller...
Gammel 16-04-2007, 13:30   #3
Veteranmedlem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nes i Akershus
Meldinger: 4,800
Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi skal ha en kulinarisk nytelse, som består av ingredienser fra det norske landbruket, litt sukker, og en god porsjon syltetøy; Les: Pannekaker.
Kjedelig med godt. Det er noe av det beste Benedikte vet, så da må vi nesten ha det med jevne mellomrom.
Gammel 16-04-2007, 13:36   #4
Supermedlem

maiken82 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Vestby
Meldinger: 1,497
maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.

aner ikke hva skal lage jeg har litt lyst på grøt, men tåler ikke så mye melk...

ÅH!! jeg vil ha ikea-kjøttboller
Gammel 16-04-2007, 13:38   #5
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

Aner ikke hva vi skal ha.. men kommer jeg meg på butikken etterpå så skal vi ha:

Svinesteaklets (med bacon eller skinke) (bruker også ofte kalkun eller kylling snizler) med ris og kremet soppsaus

Legger steaklets`n inn i ovnen på 200 grader samtidig som jeg setter på ris (boil in bag ) Da er det ferdig samtidig.. ca 20 min.. og 5 min før det er ferdig lager jeg soppsausen.. snuppa ELSKER denne retten, så vi har den ganske ofte..
Gammel 16-04-2007, 13:50   #6
Seniormedlem

glovarm sin avatar

glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for tips jenter
Jeg er ennå ikke helt 100 på hva jeg skal fikse i stand, men noe light kanskje... Tunfisksalat>?

og

glovarm er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-04-2007, 14:08   #7
Seniormedlem

Minnie81 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 2,222
Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi skal ha Wok idag!! Brokkoli, løk, paprika, sopp, squash, en boks med wok-grønnsaker...og kjøtt..kalkun eller kylling filet!! Smakes til med krydder og evnt. wok-saus!!

Minnie81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-04-2007, 14:21   #8
VIP-Medlem

lille krølle sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,699
MP Rating: 100% (2)
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi skal ha grønnsaksuppe idag, med kjøttboller i og flattbrød ved siden av
Gammel 16-04-2007, 15:26   #9
Seniormedlem

Enni sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: I trøndelag et sted
Meldinger: 1,514
Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi skal til naboen og spise fiskeboller!!!!!!!!!! Er så fantastisk med gode naboer som disker opp med middag. Passer meg helt perfekt etter en dag på jobb!

Storesøster, des. 03 og Lillebror, feb. 06

01.08.09
Enni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-04-2007, 15:29   #10
Seniormedlem

glovarm sin avatar

Enni: Heldig deg da -Skal vi bytte nabo?

og

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:44.