|
 |
09-02-2007, 13:04
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Utpå bøgda!!
Meldinger: 2,908
|
Influensaens Herjinger
|
|
Hvordan går det med dere i denne influensa epidemien som herjer nå?
Selv har jeg vært sengeliggende siden tirsdags kveld. Må med hånden på hjertet si at det er noe av det tøffeste jeg har vært borti. Vært helt utslått og nære til å svime av flere ganger. Tuttemor ble sendt til foreldrene mine og poden har gubbelure tatt seg av. Er fortsatt ganske tommelomsk i toppen,men formen begynner å komme til normalen igjen.
Dere som har hatt/har.. hvilke tiltak gjør dere for å minke litt på omfanget?
09-02-2007, 13:17
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 1,626
|
Sv: Influensaens Herjinger
|
|
Sengeliggende søndag-onsdag. Nå er jeg oppegående, men foreløbig sykmeldt fram til onsdag.
|
09-02-2007, 13:27
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,810
|
|
|

Her har vi ikke hatt influensa, men feber og ørebetennelse på frosken, og feber og halsbetennelse på meg. Froskens feberrekord var 39,8.
 måtte være hjemme fra jobben en uke for å hjelpe meg med frosken, og nå, etter 14 dager, begynner jeg å se lyset. Hoster fremdeles for et godt ord.
|
|
09-02-2007, 13:33
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 2,158
|
|
|
Jeg tror heller aldri jeg har vært så dårlig som av denne influensaen. Jeg hadde feber oppe i 39,7 og skjønte ikke opp ned på verden. Jeg har inntrykk av at alle jeg kjenner som fikk denne runden er sykere enn de noensinne har vært av influensaen. God bedring til deg og dine
|
|
|
09-02-2007, 13:45
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
|
|
|
 huff da Midi... den influensa`n høres sinna ut..
Håper du er raskt på beina igjen..
Har ikke hatt den, og skal ikke ha den *BANKERHARDTOGHEMNINGSLØSTIBORDET* så jeg har ingen gode råd... men vurderer sterkt å ta vaksina når jeg skal til legen uansett på mandag..
|
09-02-2007, 22:08
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,700
|
|
|
Bank i bordet så er det ingen av oss her som har våre sjuke. Håper så innderlig at vi slipper unna det og.
Men vill ønske alle som er sjuke god bedring og håper det ikkje varer så lenge.
|
10-02-2007, 09:12
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,699
|
|
|
Her har vi ikke hatt influensa, men alt annet føles det som
Snuppa har vært hjemme fra bhg i 2 uker nå, pga lungebetennelsen.
Lillemann hoster nå til han brekker seg, og igår fikk han den samme antibiotikaen som snuppa gikk på, legen ville ikke ta noen sjanser med tanke på at han kanskje er smittet av lungebetennelsen til snuppa. Også har han nå diare i tillegg....
Sambo ligger helt flat og er kraftig forkjøla, men han har ikke feber så da regner jeg med at det ikke er influensa, og jeg hoster masse selv også...
|
10-02-2007, 13:56
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2006
Sted: I et ferieparadis
Meldinger: 2,584
|
|
|
Uffda vennen. Det hørtes forferdelig slitsomt ut.  Her har vi også hatt influensa på tur. Jeg tok jevnlig c-vitaminsjokk, men det tror jeg bare hjalp til å forlenge hele dritten, for jeg gikk og hanglet i 2-3 uker før det brøt ut. Jeg har dessverre ingen gode råd, men vil gjerne gi deg en  og ønske dere god bedring.
|
10-02-2007, 20:51
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Vest er Best:-)
Meldinger: 1,902
|
|
|
God bedring alle syke  Her har vi ikke hatt "influensa", men spysyke, ørebetennelse, lungebetennelse og kraftig forkjølelse på alle mann. Snuppa avslutta pencilinkur i går, men jeg mistenker sterkt at "noe" ikke forsvinner ut av kroppen, makan til grønn snue som ikke viser tegn på å forsvinne
lille krølle; det kan være pencilinen som gjør at han får diare.? Hos oss hadde blå-bær biola god effekt når snuppa fikk diare av pencilinen. Og det kan være lurt å gi pencilinen en stund før maten, slik at når diaren kommer, er det "bare" mat som kommer ut og ikke pencilinen. Helst ikke diare eller spy før det er gått 10-15min etter inntak av medisinen. Kansje du vet alt dette, men i tillfelle
|
 |
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:49.
|