Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-08-2008, 23:49   #1
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,783
MP Rating: 0% (0)
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.
jeg er redd...

Som sikkert alle har fått med seg så skal vi til tyrkia nå i august.. reiser om 14 dager...

men etter denne bombesaken så er jeg shit nervøs vurderer å avbestille hele dritten... taper MASSE penger på å gjøre det... men gidder jeg ofre livet for en ferie da?

hva tror dere, hva hadde dere gjort?

Vi skal til marmaris i tyrkia..

reisefølget er også skeptiske.. men alle vil se det an litt til osv.. men jeg er mer interessert i å finne noe som er ledig et annet sted nå jeg.. *pingle*
Ikke sikkert dere får hjulpet meg særlig da.. men deilig å bare lufte redselen sin litt å..
Gammel 01-08-2008, 23:54   #2
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,028
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: jeg er redd...

Jeg vet ikke hvor du skal i forhold til denne bombesaken, men jeg hadde nok revurdert reisen Men jeg er pingle delux og har slitt en del med dumme bombetanker og diverse andre tanker Om du vil kan jeg sende deg PM. Det er ikke spennende i det hele tatt, men det forklarer i det minste hvorfor jeg kanskje ikke ville dratt
Det ordner seg!

Sist endret av meowouch88; 01-08-2008 kl 23:58.
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-08-2008, 23:57   #3
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Sted: Nøtterøy
Meldinger: 6,287
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.

HVordan stiller reisebyrået seg til at dere bytter reisemål da? Hvis det "bare" er snakk om et lite ekstrabeløp ville jeg nok ha vurdert det jeg.

Jeg er en skikkelig pingle når det gjelder sånn terror-ting.

(Jeg var alene i Syden 11. sept. 2001, og jeg frika fullstendig ut Jeg hadde aldri i verden satt meg ombord på et fly akkurat den dagen, og var veldig glad jeg hadde Valium for flyangsten min med meg). Jeg kikker alltid nervøst rundt meg når jeg skal fly, og blir ekstra nervøs når jeg ser mørkhudede på flyplassen og i flyet Litt utenfor temaet ditt da, men....

.........................
silkepels er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2008, 00:21   #4
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

Meo: send gjerne en pm du

Silke: Vi mister 50% av reisesummen vi har bet... hva er poenget med avbestillingsforsikring trodde det hjelp i sånne tilfeller bl.a jeg... men så lenge UD ikke har gått ut med direkte fraråding av å reise så må vi altså vinke farvel til ganske mange tusenlapper...

Så du var ute å reiste i peroden 11sept ja da hadde jeg frika ut bra selv å tror jeg... jeg å ser etter mystiske personer ect på flyplassen osv..

Gammel 02-08-2008, 00:26   #5
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, jeg lå på stranda hele dagen, og på vei opp til hotellet så så jeg det samme programmet på TV på forskjellige gatekjøkken ol. Kunne ikke skjønne hva dette var for noe.

Prøvde ringe hjem, men det gikk jo ikke. Så sendte jeg sms til en politi-venn og fikk full rapport. Jeg friket som sagt fullstendig ut, og var sikker på at det var ny verdenskrig Ja, så redd var jeg.

Skulle hjem uken etter, men hadde hjemreisen vært på denne dagen, hadde jeg nektet å bli med transfer-bussen til flyplassen. Var ikke snakk om at jeg hadde gått ombord i noe fly da nei. Men da ferien var ferdig, beroliget "alle" meg med at sikkerheten på flyplasser nå var på sitt aller høyeste, grunnet dette som hadde skjedd. Så da turte jeg å gå ombord, dog veldig skeptisk

silkepels er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2008, 10:26   #6
Seniormedlem

Nikonius sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 1,627
Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.

trodde kanskje det var tryggere rett etter noe sånt for da er jo sikkerheten veldig skjerpet og det skjer vel ikke så tett
Har jo vært terror der før, litt derfor jeg ikke reiser dit eller andre
muslimske land....er skikkelig pysete!
Nå skal vi til Kreta og der har det jo vært jordskjelv

15.08.08
Nikonius er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2008, 11:20   #7
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Men det er vel inne på øya Nikonius?

Det var jordskjelv da jeg var der for noen år siden, men på stranda virket det bare som om det var en tung lastebil som kjørte forbi.

Gammel 02-08-2008, 23:03   #8
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Jeg sverget til venninna mi om at jeg ALDRI kom til å bli med nedover... egentlig... men siden det har vært "stille" der en stund nå.. å vi fikk et så fristende tilbud om å være med så ble jeg litt revet med kan du si... angrer litt mye nå kan du si.. å minner dem hver dag på at "hva var det jeg sa før vi bestemte oss.. vi skulle dratt til mallorca..

men overlever vi denne turen, så blir det nok uansett min første og siste tur ned dit uansett hvor bra det er der.... takke meg til spanjolene..
Gammel 02-08-2008, 23:48   #9
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Uff, nå er det jo brann i Tyrkia også. I Antalya. Det er vel et stykke unna Marmaris mener jeg å huske?

Gammel 02-08-2008, 23:49   #10
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,829
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg ville dratt uten de store bekymringene, Tingus. Jeg har den oppfatningen at terror vil det alltid være i verden og det skal såå mye til at akkurat jeg skal være på feil sted til feil tid. Skjønner tankene dine, da jeg er en katastrofetenker selv. Jeg har selv vært i Alanya og en i barselgruppen min bor der nede og hun mener det er trygt.

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:32.