Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-04-2007, 18:17   #1
Seniormedlem

SuperiorH sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 1,719
MP Rating: 0% (0)
SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.
Jeg liker det ikke, men nå bare må jeg..

spørre dere damer / menn, alt ettersom.

Spørre og spørre.. Klage heter det vel på godt norsk.

Men sover dere noe om nettene? Lillegutt har jo medisinske greier som kan hindre han i sove godt, men..
Han våkner og er trøst.. Han våkner og vil ha kos... Han våkner og vil opp.. Han våkner og vil ha pupp.. Han våkner for han er for kald/ varm/ tett i nesa..

Jeg klikker snart vertikalt
Han maser om å få pupp, men han har ikke fått nattpupp på det jeg kan huske. Når skal han skjønne at det kun er vann å få?

Som nevnt i en skravlis så sovnet jeg på skolen i stillerommet.. Jeg sovner i sofan under barnetv.. jeg sover omtrent hvorsom helst.. Jeg glemmer ting hele tiden..
Og i går kveld opplevde jeg prikking i hendene. Jeg var såå trøtt, at jeg ikke fikk sove engang Sovna engang etter 1.

Når skal det ta slutt?!

Og det er lov å bare gi en klem, er sikkert mange som er samme båt som meg

Mamma til to vakre jenter og en liten englegutt.
SuperiorH er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-04-2007, 18:20   #2
Supermedlem

bananamama sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,450
bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jeg liker det ikke, men nå bare må jeg..

'

Er det noen som kunne avlastet deg en natt eller to..?? Det er utrolig hvor mye en natts søvn kan hjelpe når en virkelig trenger det..
Gammel 19-04-2007, 18:23   #3
Seniormedlem

SuperiorH sin avatar

SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.

Mannen skal liksom avlaste, men lillegutt ligger på vårt rom. ( Har ikke flere rom )
Så uansett våkner jeg.. Selv om jeg ligger på sofan..
Mannen har det vel omtrent som meg. Vi sover lenge i helgene, men aner ikke hvor lenge jeg klarer dette. Barnelegetime til onsdag +
ØNH-time til torsdag Håper de finner et eller annet.. Hvis ikke er det søvnklinikk neste..

SuperiorH er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-04-2007, 18:25   #4
VIP-Medlem

lille krølle sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,699
MP Rating: 100% (2)
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.

Huff, kan tenke meg det er slitsomt å ha det sånn

Har ingen gode råd å komme med, dessverre, men det hadde vært fint hvis du fikk litt avlastning Hva med familien deres? Kan de stille opp for en natt eller to?
Gammel 19-04-2007, 18:26   #5
Seniormedlem

Siri sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,763
MP Rating: 100% (1)
Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.

Her har vi det ganske bra for tiden (enn så lenge...)
Gammel 19-04-2007, 18:37   #6
Seniormedlem

SuperiorH sin avatar

Ingen i familien dessverre.. Det kommer nok bedre tider.. Det må det bare.
Orker snart ikke mine egen barn, mann, hus..

Gammel 19-04-2007, 18:40   #7
Seniormedlem

Siri sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,763
MP Rating: 100% (1)
Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av SuperiorH
Ingen i familien dessverre.. Det kommer nok bedre tider.. Det må det bare.
Orker snart ikke mine egen barn, mann, hus..
Det må du bare. Det kommer et liv etter dette og du kommer garantert til å glemme hvor ille det virkelig var. Kanskje skjer det en endring allerede til natta - you never know!!!
Gammel 19-04-2007, 18:44   #8
Supermedlem

Dali sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,412
Dali har en strålende fremtid.Dali har en strålende fremtid.Dali har en strålende fremtid.Dali har en strålende fremtid.Dali har en strålende fremtid.Dali har en strålende fremtid.Dali har en strålende fremtid.Dali har en strålende fremtid.Dali har en strålende fremtid.Dali har en strålende fremtid.Dali har en strålende fremtid.

Du kommer gjennom det! Håper barnelegen har noen råd til deg! Skjønner godt at du holder på å klikke - men trøsten er jo at han kan tross alt ikke holde på slik i mange år, så før eller siden vil dere få mer søvn. Selv om det kanskje ikke virker slik akkurat nå. til deg, lykke til hos legen!
Gammel 19-04-2007, 18:45   #9
Seniormedlem

SuperiorH sin avatar

Tusen takk for gode ord og prikker :lettrørt:

Hva ikke søvnmangel gjør med deg

Gammel 19-04-2007, 19:15   #10
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,810
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.

Klarer ikke å se for meg hvordan du har det, men det høres pyton ut. Minst.

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:58.