Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-09-2007, 22:33   #1
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,678
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.
Jeg skal på fest..

Jepp, for første gang på 2,5 år(!!!) skal jeg på fest i morgen! Jeg har ikke smakt alkohol siden mars 2005, så jeg rølper vel etter én rusbrus

I allefall, jeg GLEDER meg
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-09-2007, 22:57   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,464
MP Rating: 0% (0)
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jeg skal på fest..

Skjønner at du gleder deg, for FEST er sååå moro!!

Kos deg glugg i hjel!:danser:

(husker første gang jeg drakk alkohol etter fødselen..det var på julebord med jobben i des 2006..vel, kan vel si at jeg ikke tålte like mye som før....men, moro var det! )
Gammel 28-09-2007, 23:01   #3
Seniormedlem

R@gnhild sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 2,071
MP Rating: 100% (3)
R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.

You go girl!!
Gammel 29-09-2007, 11:02   #4
Veteranmedlem

cakegirl_82 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Hommersåk
Meldinger: 4,863
MP Rating: 100% (2)
cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.
glis Sv: Jeg skal på fest..

kose deg masse på festen i dag

cakegirl_82 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2007, 23:08   #5
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

nyyyyt det snuppa!! Dette blir gøy
Gammel 29-09-2007, 23:11   #6
Seniormedlem

Føniks sin avatar

Meldinger: 2,158
Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.

Party on Snuppa. Det er deg vel unt. Drikk en for meg også
Gammel 30-09-2007, 13:40   #7
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,678
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg skulle ikke tatt den for deg, Føniks!

Neida, det var utrolig morro, selv om jeg merker at jeg er litt ferdig med den ut-på-byen-delen! Koseligst å sitte å skravle med gamle venner på vorspiel, og heldigvis satt vi der til klokka var over 1 før vi dro ut
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2007, 17:27   #8
VIP-Medlem

Meldinger: 5,464
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Så godt at du har koooost deg!
Er også enig med deg at vorspiel som oftest er det kjekkeste! Gode venner, digg musikk, snacks og noe godt i glasset is toppers!
Gammel 30-09-2007, 19:43   #9
Seniormedlem

Enni sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: I trøndelag et sted
Meldinger: 1,514
Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.

Fest er alltid arti, værre er dagen derpå... Ikke så ofte det blir fest på meg heller, men guuud så arti det er når det vel blir. Har til nå endt opp med morsomme vorspiel og kebab på byen før nesa vender hjem. Så mye for utelivet her i gården også!

Storesøster, des. 03 og Lillebror, feb. 06

01.08.09
Enni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2007, 00:30   #10
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Så flott at du koset deg!! Fest er gøy, men by`en er kjipern!!

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:29.