Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-02-2007, 20:35   #1
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,742
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 0% (0)
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.
Jupp.

1.Jeg skal KANSKJE bli tanteBror og sambo testet seg i dag(satte inn egg for 2 uker siden, svak blå i dag:beNy prøve søndag,kryss alt dere har for at det skal klaffe denne gang,andre forsøk...)

2.Fikk innvilget 80%stilling isteden for fulltid for noen ukers skyld.Må prøve å hente meg liiiitt inn igjen etter måneder med hardkjør.Skal bli godt å ha ungene hjemme fra bhg en dag i uka,kose og leke,bake muffins osv.OG:unne meg en barnefri dag,bare til meg selv.Nemlig

3.Og mor skal unne seg noen nye boobs.Etter mye tenking frem og tilbake,har jeg bestemt meg.Sendte inn bilder til Nobel i går,de ringte i dag-operasjon 30.mars!
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-02-2007, 20:40   #2
Seniormedlem

Føniks sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 2,158
Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jupp.

Grattis med at ting ordner seg. Håper og krysser alt for at din bror og hans kjære for klart blått kryss på søndag
Gammel 09-02-2007, 20:41   #3
Supermedlem

maiken82 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Vestby
Meldinger: 1,497
maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.

næææ de har jeg møtt jo! så spennende!!

deilig med Junetid! du fortjener det!

wææææ nye pupper da! dæsken! iiiiiinterezting
Gammel 09-02-2007, 20:42   #4
VIP-Medlem

Meldinger: 5,465
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Å bli tante er stort! for at ting går som det skal!

Nye boobs? Grattis! Får vi se bilde etterpå!....
Gammel 09-02-2007, 20:43   #5
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.

*prrrrrrmjau*

Ja,de du møtte i sommer.De har forsøkt på den naturlige måten i nesten 3 år,og fikk hjelp nå i høst.
Dere som har erfaring:kan man stole på en svak strek??????????
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-02-2007, 20:43   #6
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

Så bra at ting ser lysere ut nå deilig med fri fra jobben med og uten barn

alt jeg har for at du blir tante

Grattis med nye boobs..
Gammel 09-02-2007, 20:45   #7
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

*om dere hadde sett de lefsene jeg har på brystkassa nå,hadde dere stått krokete av latter.De er fullstendig ødelagte etter to mislykkede ammerunder *

Ikke mobb,fnis eller annet vær så snille.Det gjøres overhodet ikke for utringingens skyld,for å si det på den måten.Kroppen min er som en gutt på 14 sin..
Gammel 09-02-2007, 21:34   #8
Seniormedlem

Føniks sin avatar

Meldinger: 2,158
Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.

Man kan stole på en svak strek. Men hvilket merke og hvor mange dager etter innsetting er det? Det er slik ting vi prøve-nerdene setter vår lit i.
Gammel 09-02-2007, 22:04   #9
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Så fantastisk at du skal bli tante!! En svak test kan man jo stole på!!
OG nye pupper!! MISSUNNELIG!!!! Gleder meg til å se, kjenne og studere de nye..

Deilig med litt fri!! Skjønner deg godt!

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-02-2007, 22:25   #10
VIP-Medlem

Meldinger: 5,465
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Svak strek er goodie!

Skjønner godt at du vil ha nye boobs, det er viktig å føle seg vel! Og grattis med redusert arb.tid, det blir bra!Enjoy!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:39.