Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-08-2008, 10:35   #1
Medlem

wildthing sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 221
MP Rating: 0% (0)
wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.
Litt om oss

Hallo jenter!
Har ikke vært her inne på evigheter bl.a grunnet; et modem som takket for seg og førte til at vi fikk flere uker fri fra internett , oppussing av hus og selvfølgelig sykdom. Jeg har ingen planer om å forsøke å lese meg opp på alt som har skjedd her de månedene jeg har vært borte, men tenkte å forsøke å følge litt med fremover.

Minsten går det bare fint med. Det var skikkelig deilig å ha sommerferie uten et eneste lite virus - nå er han i gang med sin andre forkjølelse og har i tillegg hatt en runde med omgangssyke etter at han startet opp i barnehagen igjen for ca en måned siden. Han trives ellers kjempegodt på storavdelingen - hvor han er den yngste og dermed får litt ekstra oppmerksomhet. Minsten er fortsatt en meget blid og grei gutt som stadig er i farta.

Selv er jeg for tiden nokså uttafor, frustret, sint og jeg vet ikke hva, fordi jeg helt ut av det blå har fått epilepsi. For to uker siden falt jeg om for første gang, og da det skjedde igjen etter mindre enn en uke ble jeg innlagt på sykehus. Nå er det noen dager siden jeg kom hjem, og jeg forsøker fortsatt å fordøye det hele. Dersom noen av dere har noen erfaring med epilepsi, kan dere kanskje titte (Finnes det noen mødre med epilepsi her?)her. Merker jeg har behov for råd fra noen som kjenner til problemstillingene.
Gammel 29-08-2008, 10:56   #2
Vi2
Seniormedlem

Vi2 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,594
Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Litt om oss

wildthing

Så trist at du har fått epilepsi, det må har vært litt av et sjokk Håper du får bra behandling og slippe anfall.

Så bra at det går bra med minsten då
Gammel 29-08-2008, 11:07   #3
Veteranmedlem

TrailerE sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 3,285
MP Rating: 100% (4)
TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.

Så koselig å se deg , så fint at det står bra til med minsten.

Næmmen Wildthing uffda skjønner godt at dette med epilepsi kom som et sjokk.
Er det gtk du har fått??

Kan desverre ikke svare på spørsmålene dine, her er det lillegutt som har epilepsi men ta deg en tur innom på sidene til http://www.epilepsi.no/ her kan det hende du finner svar på noe av det du lurer på.
Gammel 29-08-2008, 11:34   #4
Medlem

Miss B sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Utenfor Oslo
Meldinger: 214
Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.

Så trist å høre at du har fått epilepsi. Håper du slipper flere anfall. Men flott at det går bra med minsten da.
Stolt mamma til nyttårsgutten født 01.01.06 kl. 01:15
& turboprinsessa født 10.05.07
og dåp 07.07.07
Miss B er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 19:14   #5
Supermedlem

bananamama sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,439
bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.

Heisann kjekt å se deg igjenn

Trist at du har fått epilepsi, håper du får hjelp til å håndtere det best mulig
Gammel 29-08-2008, 20:45   #6
Medlem

wildthing sin avatar

wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.wildthing har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av TrailerE Vis post
Næmmen Wildthing uffda skjønner godt at dette med epilepsi kom som et sjokk.
Er det gtk du har fått??

Kan desverre ikke svare på spørsmålene dine, her er det lillegutt som har epilepsi men ta deg en tur innom på sidene til http://www.epilepsi.no/ her kan det hende du finner svar på noe av det du lurer på.
Takk for link! Huff, jeg kan forestille meg hvor tøft det må være når det gjelder en av ungene.

Legene har kun brukt betegnelsen "store anfall" overfor meg, men jeg antar det er snakk om gtk - det er slik at jeg faller, mister bevisstheten, får rykninger mm. Heldigvis har mannen vært tilstede begge gangene til nå, men jeg er livredd for at det skal skje når minsten og jeg er alene. Og jeg kan jo ikke unngå å være alene med ham.
Gammel 29-08-2008, 21:42   #7
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,428
Blogginnlegg: 2
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff daHar vel egentlig aldri hørt at man kan få epi i voksen alder? Ønsker deg all mulig "god bedring", at anfallene holder seg langt unna når du er alene

Godt å lese at minsten har det bra!!
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 22:57   #8
Medlem

wildthing sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av saramamma Vis post
Uff daHar vel egentlig aldri hørt at man kan få epi i voksen alder?
Jeg gikk også rundt og sa at jeg ikke ante at det var mulig - uten at det var noen åpenbar skade eller sykdom som lå til grunn - men så kom jeg plutselig på at jeg faktisk kjenner et par stykker som fikk sine første epileptiske anfall da de var i tjueåra.
Gammel 30-08-2008, 03:40   #9
Seniormedlem

Siri sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,732
MP Rating: 100% (1)
Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff, det var leit. Godt å høre at det går bra med småttet da!
Gammel 30-08-2008, 10:27   #10
Hjelpeadmin

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 12,173
MP Rating: 100% (10)
Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg skjønner godt at det er tungt å takle en epilepsidiagnose. Jeg har ingen råd, men har tenkt mye på deg siden jeg leste dette i går.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:59.