Hallo jenter!

Har ikke vært her inne på evigheter bl.a grunnet; et modem som takket for seg og førte til at vi fikk flere uker fri fra internett

, oppussing av hus og selvfølgelig sykdom. Jeg har ingen planer om å forsøke å lese meg opp på alt som har skjedd her de månedene jeg har vært borte, men tenkte å forsøke å følge litt med fremover.
Minsten går det bare fint med. Det var skikkelig deilig å ha sommerferie uten et eneste lite virus - nå er han i gang med sin andre forkjølelse og har i tillegg hatt en runde med omgangssyke etter at han startet opp i barnehagen igjen for ca en måned siden.

Han trives ellers kjempegodt på storavdelingen - hvor han er den yngste og dermed får litt ekstra oppmerksomhet. Minsten er fortsatt en meget blid og grei gutt som stadig er i farta.
Selv er jeg for tiden nokså uttafor, frustret, sint og jeg vet ikke hva, fordi jeg helt ut av det blå har fått epilepsi. For to uker siden falt jeg om for første gang, og da det skjedde igjen etter mindre enn en uke ble jeg innlagt på sykehus. Nå er det noen dager siden jeg kom hjem, og jeg forsøker fortsatt å fordøye det hele. Dersom noen av dere har noen erfaring med epilepsi, kan dere kanskje titte
(Finnes det noen mødre med epilepsi her?)her. Merker jeg har behov for råd fra noen som kjenner til problemstillingene.