Tusen takk for tips

gleder oss så jeg har helt vondt.. derfor litt pakkelister og slik nå.. så tiden går litt fortere
Putter inn mine egne tips fra sist tur, og andre steder på nettet, så får jeg snart en komplett liste
Førstehjelpsboks:
Nesespray (Saltvann og annen) Netta var ikke forkjølet når vi dro, men ble veldig snørrete av all badingen.
Brannsalve
Masse plaster (både pene plaster og sterile vanntette)
Pyrisept og noe å vaske med
Paracet
Liten saks
Noe for magen.. idoform(?)
dehydreringsvæske..
Antibact servietter
Diverse:
- Helseteppe til vognen evt ved vannet. Det var helt supert når det var veldig varmt.
- Masse badebleier og vanlige bleier. vi hadde med to pakker av hver for våre to uker og det holdt akurat ikke... Vi la det bare i vogna på vei ned så det tok ikke noe plass / vekt i bagasjen vår.
- Biotex for å skylle opp litt tøy så ikke fruktflekker og sånnt setter seg helt før man skal hjem.
Myggnetting til vogna (selv om hun ikke kommer til å trenge det..for hun sover ikke der..)
Kamera speilrefleks og digital og videokamera
Diverse pålegg hjemmefra, og knekkbrød.. til snuppa.. frokost blanding av noe slag kanskje også...
Klær:
- Lette plagg. Det er kjempevarmt der nå har jeg hørt. Ikke noe vits i å dra med seg masse langbukser o.l. Anette brukte ikke langermet i det heletatt der nede. Jeg hadde med alt for mye tøy. Brukte ikke halvparten. Noen plagg var favoritter og de skyllet jeg fort opp på kvelden bare. Hadde jeg ikke hatt med så mye hadde jeg nok også shoppet litt mer
Jeg skal shoppe masse, så jeg MÅ bare prøve å beherske meg..
men tar med en del skift til snuppa... må vaske alt nytt i maskin før hu kan bruke det..
sær.... Men mitt kan jeg kanksje klare å beherske litt ... 
- Hodeplagg som tåler vann. Vi hadde er skjerf bare. Ikke så godt å bli solbrennt i hodet.
HVORDAN få henne til å ha på hodeplagg??
hun river av seg alt for tiden... 
- Vi hadde med sånn solfaktor 50 badedrakt til Netta og brukte den en dag hun var litt rød. Veldig glad jeg hadde den selv om vi ikke brukte den mye.
Sånn hadde vi sist tur, å de er knallfine.. å den vi kjøpte i fjor, passer i år også 
- Badesko. Det er sykt glatt ved noen bassenger og enkelte strender er litt stenete også.
Allerde innkjøpt
Leker:
- Tegnesaker. Fine å ha både på flyet, ved vannet og på hotellrommet.
- Noen få bøker
- en film eller to dersom det er poppulært. Jeg brukte film som lokkemiddel når jeg ville ha henne med meg opp fra vannet. Syntes det var greit hun fikk kjølt seg ned litt midt på dagen inne i skyggen.
Egentlig bare hva som er mest popp om dagen, men absolutt lurt å ha med litt av hvert.
Med leker og stæsj kan bli utfordrende.. hun har ingen favoritter fortiden..
ikke tid til å lese bøker.. ikke se tv.. ikke tegne, egentlig ikke noe som man må sitte stille lenge av gangen med..
Så der har vi en utfording...
Ellers er jo Tyrkia sånn som alle andre land... Det man har glemt, det får man tak i der! Bleier og solkrem er mye dyrere enn hjemme så det hadde jeg nok prioritert.
Solkrem har vi kjøpt.. bleier skal hamstres
Tusen takk igjen
Å til dere andre.. om dere har noen tips..