Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-09-2008, 00:08   #1
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,623
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.
Monielle blir fru i dag!!!

Da har klokken passert midnatt, og jeg kan ENDELIG lage gratulasjonstråd til vår kjære Moni

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Gratulerer med bryllupsdagen, Moni og moni-mannen!
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Måtte dagen og fremtiden bli fantastisk lykkelig, kjære brudepar!
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2008, 00:51   #2
Geo
Seniormedlem

Geo sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 1,687
MP Rating: 0% (0)
Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Monielle blir fru i dag!!!

Må bare henge meg på - lykke til med dagen og fremtiden !
Januar -06

tørDUlavære?

www.ammehjelpen.no

So ro, minstemann....
Geo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2008, 08:51   #3
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,034
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Snille dere...koselig å komme inn og se dette!
Jaaaaa, i dag er det dagen!! Gleder meg sånn!

Våknet kl.7.30, da var det plent umulig å sove noe lenger. Har spist frokost(uten mat og drikke...) med min kjære og snart skal jeg ta en dusj før jeg skal til frisøren og stææsje meg opp! Det trengs! Spent på om kjolen blir bra og alt! Og å se mine kjære gutter i kirken..vet ikke hva min kjære skal ha på seg, så er kjempe spent!

Lokalet ble kjempe fint i går i hvertfall, hadde heldigvis gode hjelpere til å pynte. Spent på maten, taler, sanger, presanger osv...

Gleder meg til å bli gift med min kjære!

Kommer tilbake i morgen med rapport!

Gammel 20-09-2008, 08:55   #4
Seniormedlem

Melis_NM sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 1,758
Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.

Slenger meg med på gratulasjonene og gleder meg til rapport i morgen. Håper dagen din blir absolutt like fantastisk som den skal være!

Melis_NM er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2008, 11:30   #5
Supermedlem

Bromle sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: hordaland
Meldinger: 1,225
Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.

Gratulerer så masse. Håper dagen blir akuratt slik du har ønsket det

Bromle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2008, 12:16   #6
Seniormedlem

oris80 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 1,521
oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.

Hiver meg på med de beste ønsker til en superduper dag!!!
Gleder meg masse til raport med masse bilder!!!
oris80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2008, 13:30   #7
Seniormedlem

Enni sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: I trøndelag et sted
Meldinger: 1,510
Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så mye med dagen i dag, håper den blir fantastisk på alle mulige måter.

Storesøster, des. 03 og Lillebror, feb. 06

Enni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2008, 13:32   #8
Veteranmedlem

TrailerE sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 3,285
MP Rating: 100% (4)
TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjære Moni og Monimannen

Ønsker dere en fortryllende dag
og et langt og lykkelig ekteskap

"The greatest thing you'll ever learn
Is just to love and be loved in return."

Gammel 20-09-2008, 13:36   #9
Seniormedlem

glovarm sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sande i Vestfold
Meldinger: 2,472
glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.

Tillykke med den store dagen deres!!

glovarm er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2008, 16:11   #10
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,783
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

TIL LYKKE MED DAGEN I DAG MONI!

ALT GODT ØNSKES DERE FOR FREMTIDEN

HURRA FOR HERR OG FRU MONI

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:39.