Hei hei alle sammen
Da er tre ukers ferie-tur (endelig) over...ble litt lenge å være borte...men vi har hatt tre fantastiske uker!! Skal prøve å få med litt av hva vi har opplevd.
Jeg og

startet ferien med 5 dagers tur til Island..

Vi bodde på Hilton hotellet..og det var virkelig bra...god mat og god service

Var i islandsk bryllup, som var noe nytt og spennende. Forstod ikke alt presten sa, men fikk jo med oss det viktigste. Siden brudgommen er dansk..og bruden islandsk var det mye andre tradisjoner enn vi er vant med..og det var moro

Været på Island var over all forventning...20 grader og sol hver dag..unntatt siste dagen er ikke noe å klage over

Skal prøve å få lagt inn noen bilder etterhvert.
Reisen gikk så videre til Danmark...til mannens slektninger (foreldrene til brudgommen på island) Mamma og pappa møtte oss i oslo med Anna, og ble med til Danmark. Været var også bra her...30 grader og sol i 12 dager...og 2 dager regn...slett ikke verst..

Vi har vært i dyrehage, tivoli i Køben, og legoland. Anna har vært eksemplarisk å ha med på tur...vi har tross alt kjørt over 300 mil til sammen..og jenta er tålmodigheten selv.

Vi har bada, sola oss, spist masse is..og godis..og bare hatt det bra. Kom hjem i natt..etter en lang dag på "danske-båten" i går...
Sååå til det mest spennende i livet vårt akkurat nå....jeg er GRAVID....venter en liten baby i februar...

Tenk at Anna skal bli storesøster
Har hatt 3 måneder med oppkast og kvalme...har gått ned 5 kilo...og vært utrolig hormonell

Men nå ser det ut til å gå mye bedre...kvalmen kommer og går..men sjelden oppkast

Er nå 13 uker på vei..og gleder meg til å vente på den lille.
Bilder av ferien kommer etterpå...når pc'n vil samarbeide