Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-08-2008, 20:19   #1
Seniormedlem

Minnie81 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,990
MP Rating: 0% (0)
Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.
Oppdatering fra Minnie-heimen:)

Hei hei alle sammen

Da er tre ukers ferie-tur (endelig) over...ble litt lenge å være borte...men vi har hatt tre fantastiske uker!! Skal prøve å få med litt av hva vi har opplevd.

Jeg og startet ferien med 5 dagers tur til Island.. Vi bodde på Hilton hotellet..og det var virkelig bra...god mat og god service Var i islandsk bryllup, som var noe nytt og spennende. Forstod ikke alt presten sa, men fikk jo med oss det viktigste. Siden brudgommen er dansk..og bruden islandsk var det mye andre tradisjoner enn vi er vant med..og det var moro
Været på Island var over all forventning...20 grader og sol hver dag..unntatt siste dagen er ikke noe å klage over Skal prøve å få lagt inn noen bilder etterhvert.

Reisen gikk så videre til Danmark...til mannens slektninger (foreldrene til brudgommen på island) Mamma og pappa møtte oss i oslo med Anna, og ble med til Danmark. Været var også bra her...30 grader og sol i 12 dager...og 2 dager regn...slett ikke verst.. Vi har vært i dyrehage, tivoli i Køben, og legoland. Anna har vært eksemplarisk å ha med på tur...vi har tross alt kjørt over 300 mil til sammen..og jenta er tålmodigheten selv.
Vi har bada, sola oss, spist masse is..og godis..og bare hatt det bra. Kom hjem i natt..etter en lang dag på "danske-båten" i går...

Sååå til det mest spennende i livet vårt akkurat nå....jeg er GRAVID....venter en liten baby i februar... Tenk at Anna skal bli storesøster
Har hatt 3 måneder med oppkast og kvalme...har gått ned 5 kilo...og vært utrolig hormonell Men nå ser det ut til å gå mye bedre...kvalmen kommer og går..men sjelden oppkast Er nå 13 uker på vei..og gleder meg til å vente på den lille.

Bilder av ferien kommer etterpå...når pc'n vil samarbeide

Minnie81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-08-2008, 20:27   #2
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,428
Blogginnlegg: 2
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oppdatering fra Minnie-heimen:)

Aller først: Gratulerer med spiren!! syns "alle" januar06`erne er blitt/skal bli storesøsken nå jeg
Og deretter:for en fantastisk snill jente som kjører så mange mil og er like blid!!Høres ut som en knallferie for alle parter!
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-08-2008, 20:55   #3
Supermedlem

emma71 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Follo
Meldinger: 1,279
emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer! Spretter ut gravide Førstedamer overalt jo

Og for en flott ferie da

emma71 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-08-2008, 21:26   #4
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,034
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har hatt en mistanke om at du har vært gravid leeeenge, mistenker deg for å ha vært HG en gang?

Så utrolig koselig! Misunner deg som har komt til uke 13, men ikke den voldsomme kvalmen og oppkastet....men, det går til en god sak! Masse lykke til videre!

Og ferien hørtes helt herlig ut! Gleder meg til bilder!
Gammel 06-08-2008, 21:39   #5
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 2,617
*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med en liten februarspire

Høres ut som om dere har hatt en fantastisk ferie , dere har hvertfall fått opplevd mye.
Kos deg masse videre i tiden som kommer
Gammel 06-08-2008, 22:32   #6
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,028
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Åhh, jeg har gledet meg til du skulle fortelle det
Vi kom nemlig i samme terminklubb på SM, så jeg har visst det leeenge

Gratulerer igjen, vennen

Og høres ut som en kjempe fin ferie
Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-08-2008, 23:33   #7
Gri
Veteranmedlem

Gri sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Ås
Meldinger: 4,439
Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.

Flott at de har hatt så fin ferie!

Og ikkje minst: GRATULERER med eit lite magesøsken Alltid så hyggeleg å høyre om nye verdensborgarar som skal kome. Håper forma di blir bra framover.
Gammel 07-08-2008, 10:23   #8
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,829
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Åhh..så flott, Minnie. Gratulerer såå mye med den lille. Høres ut som dere har hatt en flott ferie!!

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-08-2008, 18:16   #9
Medlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 140
solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.

Gratulerer så mye med spire i magen!!! Fikk melding fra Sola i dag om at du var gravid Artig at vi får ca like tett denne gangen også God bedring i forhold til kvalmen, kan ikke trøste deg med min situasjon, for jeg er kvalm enda ....
Høres ut som dere har hatt en kjempefin ferie også, men skjønner godt at det sikkert er godt å komme hjem igjen etter så lenge.
Klem fra meg
Gammel 07-08-2008, 18:55   #10
Veteranmedlem

cakegirl_82 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Hommersåk
Meldinger: 4,797
MP Rating: 100% (1)
cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.

gratulerer masse med graviditeten !!! ferien hørtest deilig og opplevelserik ut

cakegirl_82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:21.