Hei jenter, jeg tenker på dere og skulle ønske jeg kunne fulgt mer med her inne, men jeg faller litt ut av all den skravlingen deres og får med meg kun bruddstykker. Flere har prikket meg på SM og lurt på hvordan det går så jeg tenkte kanskje jeg skulle komme med en liten (eller stor) oppdatering.
Simone har det super topp. Hun er blitt en stor, kvikk og herlig jente. Vi ler oss skakke av hennes herlige kommentarer og livsglede. Hun har helt klart utfordrende perioder, men heldigvis tar hun de raskt igjen med noen herlige. Hun sover fortsatt veldig bra og matspisingen er akkurat som den alltid har vært. Hun elsker seigmenn og liker ikke sjokolade. Hun har snart gått i barnehage i ett år og hun stortrives. Jeg tror vi har verdens beste barnehage her, vi er så utrolig fornøyde og det er veldig deilig. I morgen skal hun på 2 års kontroll og det blir veldig spennende!
I april ble jeg som kjent gravid igjen etter flere IVF-runder. Jeg har denne gangen klart å holde fokus litt mer i den positive retningen. Jeg har vært veldig engstelig denne gangen også, men på en litt annen måte. Jeg har vært like dårlig som sist så jeg har jo skjønt at ting har vært i gjære

Vært på ultralyd i uke 8 og 11 og begge gangene så alt bare fint ut.
Idag er jeg 14 uker gravid og har vært på min første samtale på
Føderiket som er en alternativ fødestue midt i Oslo. Den er styrt av kun jordmødre og er en del av Riksen. Jeg må jo innrø
mme at jeg gruer meg veldig til den første tiden som mamma, vet ikke om dere husker starten jeg fikk sist, men den sitter fortsatt ganske dypt i meg. Så idag da jeg kom på samtale fikk jeg pratet masse om dette og det var jammen godt. Jeg tror dette vil bli helt perfekt for meg da jeg vil få oppfølging av samme JM hele svangerskapet og stor sjanse for at hun også tar imot barnet. Jeg ble veldig beroliget (og faktisk rørt) da jeg kjørte derfra idag. Mange biter falt på plass og jeg håper at jeg kanskje skal få oppleve den første tiden som noe fint!!
Magen vokser og jeg tror faktisk jeg kjenner litt liv der inne. Fikk høre fosterlyd i uke 12 og idag. Så det ser faktisk ut til at jeg skal bli mamma igjen

Jeg fører blogg på SM så dere er velkomne til å titte innom å hilse på.
Summasumarum, så har vi det veldig bra. Formen min stiger og det er to uker til ferie. Vi hadde en ukes cruice i mai/juni som var helt supert, og vi hadde tre dager i Barcelona. Fantastisk by.
Jeg er her ved jevne mellomrom så dere hører nok fra meg snart igjen..
God sommer vakre førstedamer!!
Litt bilder fra cruicet..
Simone med fetter og kusine.. Storbeundrer av sin kusine
Malta..
Båten--
Danset i alle barer og restauranter. Hun var det store midtpunktet, og elsket det..
Sliten etter en laaang dag. Gjentar.. ELSKER SEIGMENN!!
Dyreparken i Barcelona..