Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-07-2008, 22:28   #1
Gri
Veteranmedlem

Gri sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Ås
Meldinger: 4,439
MP Rating: 0% (0)
Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.
rørt Overraskelse i posten

I dag har vi vore på farten heile dagen, men da vi kom heim utpå kvelden og henta posten låg det ein pakke i postkassa! Til Hanna!

Hm, tenkte vi, kva kan dette vere? Inni pakken låg eit nydelig kort og ein spennande rosa pakke. Inni pakken var eit kjempefint trepuslespel med bilde av mamman og geitekillingbarna fra eventyret om ulven og geitekillingane. Hanna vart kjempeglad og måtte pusle minst tre gongar til tross for at klokka var langt over leggetid.

Inne i det flotte kortet sto det ei hyggeleg helsing til uheldige Hanna som har brukke foten, og kven var det fra? Jo "Marita og mamma" sto det. "Marita?" tenkte eg i to sekund før det slo meg at vi har ei lita Marita her inne, som har ei flott mamma som heiter Oss! Eg kjenner ingen andre Marita eg, så eg drister meg til å seie TUSEN TAKK til Oss og godjenta Marita. Dette var jammen eit hyggelig lyspunkt! Tenk at det sit ei dame ein annan plass i landet og sender pakke til mi lille jente. Blir heilt rørt eg

Har tatt bilder, men finn ikkje kortlesaren no, så det får kome etter kvart
Gammel 01-07-2008, 22:30   #2
Gri
Veteranmedlem

Gri sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Ås
Meldinger: 4,439
Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Overraskelse i posten

Gløymte jo å ønske Marita god bedring. Ho er jo sjuk stakkars lita
Gammel 01-07-2008, 22:34   #3
Hjelpeadmin

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 12,173
MP Rating: 100% (10)
Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Snille Marita og mammaen. (Ja tenk, jeg gråter litt igjen nå. Blir så rørt. )
Gammel 01-07-2008, 22:35   #4
Seniormedlem

glovarm sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sande i Vestfold
Meldinger: 2,472
glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.

Snille mammaklubben!!!!

glovarm er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-07-2008, 22:40   #5
Vi2
Seniormedlem

Vi2 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,594
Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.

Så kjekt Det fortjente lille Hanna og så snill du er Marita og Oss.
Gammel 01-07-2008, 23:16   #6
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,034
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Så snilt!
Gammel 02-07-2008, 00:37   #7
Supermedlem

emma71 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Follo
Meldinger: 1,279
emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.

Å, så snilt

emma71 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-07-2008, 06:54   #8
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,428
Blogginnlegg: 2
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.

OI!! så utrolig flott gjort!!!!!
snille oss og Marita!
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-07-2008, 07:03   #9
Veteranmedlem

Maya80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: moss
Meldinger: 3,613
MP Rating: 100% (2)
Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.

Utrolig snilt gjort.
Gammel 02-07-2008, 07:47   #10
Supermedlem

bananamama sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,439
bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.

søt snille oss
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:51.