Ikke sikkert alle husker meg,er ikke så aktiv her lenger. Men jeg lager nå en liten rapport,så den som er interessert kan lese
Linus vokser for hver dag,han er blitt en stor og aktiv gutt. Han sliter med astmaen og vært innlagt to ganger i år. Han er en hyppig gjest hos fastlege og legevakt for å få forstøver, og vært nær på å bli innlagt 2-3 ganger. Men nå er han inne i en fin periode
Han har begynt å prate mye, mye uforståelig for andre enn mamma

Han kaller alle mannfolk for pappa,og damer for mamma. Han har i hvert fall skjønt forskjellen
I sommer har vi vært på ferie, deilig ferie. Meg og de to eldste har vært på Fantasy-cruise, meg og Linus har vært en natt i Gøteborg med to dager på Liseberg, og til slutt var meg og Millian i Dyreparken med overnatting på Nohas ark og sabeltannforestilling på kvelden
Alt sammen har jeg gjort med han jeg har blitt kjæreste med og hans barn. Jeg har nemlig fått en fantastisk kjæreste, og vi "bor" hos han i sommer (Sandefjord). Vi har en herlig gjeng med unger,jeg har 4 gutter og han har 4 gutter og 1 jente!! Går alt som planlagt,flytter vi til han i desember. Og vips,var vi en skikkelig storfamilie