Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-08-2008, 23:23   #1
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,783
MP Rating: 0% (0)
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.
Snuppa har blitt barnehagejente

så måtte jeg bare innse at hun nå skulle bli "stor" jente å begynne i barnehagen...

Dag1: Var med henne der 2 timer.. hun lekte.. å fant venninna som hun leker nesten daglig med.. de lekte og kosa seg.. så reiste venninna igjen, etter det brukte hun tiden på å se seg rundt og utforske lekene.. blid som en sol måtte love henne å reise tilbake hit i morgen for at hun skulle bli med hjem..

dag2: Kom litt utpå dagen.. fant venninna si.. å de satte i gang i god lek med en gang.. så var jeg med til etter lunsj.. hun satte i gang å leke mere.. å jeg sa at jeg reiste på butikken en liten tur.. åsså kom jeg tilbake etterpå.. først hadde hun ikke en gang tid til hadekos.. men så skjønte hun at det var alvor at jeg skulle gå.. kommer løpende mot meg.. ga meg en god kos og en "mupp" på munnen så sa hun hadebra.. å løp videre for å leke med venninna si..

De hadde lekt godt sammen mens jeg var borte, husket og kosa seg..

I morgen er ikke venninna der.. så det blir spennende.. men håper det går fint... lar henne være noen timer i morgen.. 3 kanskje.. (?) og ser..

Hun var så stolt da hun fikk den nye sekken sin på ryggen og ruslet inn døra i barnehagen i dag

barnehagen virker veldig bra, så jeg håper den står til forventningene... rart å la henne være der med en flokk fremmede.. så mange små.. å få voksne..
Gammel 27-08-2008, 09:59   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,034
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Snuppa har blitt barnehagejente

Grattis med barnehagejente!
Krøllus har også nettopp begynt og det er stor stas, de får virkelig ta seg ut i barnehagen med masse forskjellige aktiviteter og alt.

Dette kommer til å gå så bra! Verst for ho mor tror jeg!
Krøllus har protestert litt de siste dagene ved levering, men etter noen minutter er alt i orden og han er blid som ei sol!
Gammel 27-08-2008, 10:33   #3
Supermedlem

bananamama sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,439
bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.

Høres ut som en god start
Ser henne for meg stolt med sekken på ryggen

Vær litt obs på at det kan komme reaksjon noen uker senere på noen unger..ikke for å ødelegge gleden altså
Gammel 27-08-2008, 11:55   #4
Medlem

Miss B sin avatar

Sted: Utenfor Oslo
Meldinger: 214
Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.

Grattis med barnehagejente. De har blitt store disse førstebarna våre! Høres ut som dere har hatt en flott start, håper det fortsetter sånn!
Stolt mamma til nyttårsgutten født 01.01.06 kl. 01:15
& turboprinsessa født 10.05.07
og dåp 07.07.07
Miss B er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 16:14   #5
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,623
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med barnehagejente Gikk det fint i dag også?
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 16:23   #6
Seniormedlem

Minnie81 sin avatar

Meldinger: 1,990
Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.

Grattis med barnehage-jente Anna har også vært tre dager i barnehagen nå...og vi gjorde det sånn som dere...og det har gått veldig bra.. Masse lykke til videre

Minnie81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 19:22   #7
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,829
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med barnehagejente. Flott at det har gått så bra. Hun kommer til å stortrives. Barnehage er gøy!!

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 19:46   #8
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,783
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

I dag var ikke venninna der eller han lekekompisen som hu kjenner fra før..

men ingen gråt a jeg gikk hun bare lurte på om jeg ikke kunne leke litt med henne først..

Grei hade-situsjon... kos, mupp og hadebra..

Kom løøøpende mot meg da jeg hentet henne.. sånn----> å skulle vise meg hva hun hadde lekt med..

Å da vi gikk fikk hun kos og blomst av en nydelig gutt som sto å vinket til henne da vi dro
Gammel 28-08-2008, 10:12   #9
Seniormedlem

gricar sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 2,575
gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.

Gurimalla, det høres jo ut som en drømme start i barnehagen. Flinke snuppa
Gammel 28-08-2008, 15:54   #10
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,428
Blogginnlegg: 2
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Oi for en drømmestart!!1
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:10.