Thea fikk masse prikker på magen i går, men allmentilstanden var på topp, så jeg tenkte ikke noe særlig på det. Prikkene var der fortsatt i dag, men allmentilstanden hennes var fortsatt helt fin, så jeg sendte henne tildagmammaen med beskjed om å følge litt med bare. Når jeg hentet henne hadde hun vært i topp form hele dagen og det var hun hele ettermiddagen også... Så plutselig i kveld ble hun helt slapp og fikk nesten 39 i feber. Jeg ringte legevakten og de ba oss komme...
På legevakten ble hun bare slappere og slappere, likevel tok det TRE timer før vi fkk se lege!

Når vi endelig kom inn hadde feberen steget til 40!

Legen var et nauthue og var absolutt ikke forsiktig. Han stakk den pinnen så fort og langt inn i halsen til Thea at hun begynte å spy som en gal. Stakkars unge! Heldigvis har hun bare luftveisinfeksjon. Jeg begynte jo å tenke hjernehinnebetennelse og sånn jeg...
Nå har hun nettopp sovnet etter å ha fått febernedsettende. Jeg synes så utrolig synd på henne! Hun ynker seg og har vondt i hele kroppen stallars...

Jeg er "sykemeldt" fra skolen hvertfall ut uken grunnet sykt barn.
Huff og huff. Synes så synd på henne. Jeg som nettopp har snakket om her inne at Thea nesten aldri er syk! Men jeg skal vel få min del jeg også
Men så lurte jeg på, dere kloke damer... Hvor stor er sannsynligheten for feberkramper? Jeg er selvfølgelig helt paranoid, men jeg tørr ikke sove. Jeg fikk beskjed om å sjekke henne hver tredje time, men tenk hvis ikke jeg våkner da?
Sorry, vet jeg høres ut som den verste hønemoren. Men jeg er så utrolig redd for at noe skal skje med henne!
Sorry for klaging og takk for svar