Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-08-2008, 20:21   #1
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,783
MP Rating: 0% (0)
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.
Tingelingen er tilbake:-D

En oppdatering fra Tingelingelangen som har vært ekstremt lite aktiv i sommer... håper på laaange mørke høstkvelder, slik at jeg får mer tid her inne igjen.. savner dere..

Vel..

Sto på i 5 uker i strekk med jobbing i/på/rundt huset til vi skulle ha 15 gjester på besøk en helg.. så hadde vi "fri" en uke hvor vi jobbet på dagen å pakket kofferten på kveldene for å reise til syden.. og Tyrkia!!

Hadde som utgangspunkt ikke lyst til å til tyrkia.. ingen spes grunn.. men jeg har falt for gran canaria og den spanske kulturen.. så derfor bare...

Fredag: reiser herifra kl 12.. sover til vi må reise omtrent alle mann.. så vi skulle holde ut en laaaang dag med mye reising..
Kom på flyplassen sjekket inn og plutselig var det bare så vidt vi rakk å bytte bleie før vi måtte ombord.. enda vi hadde planlagt god tid..

Flyturen går supert, snuppa ser på mikke mus på flytv`n og spiser chips.. tiden flyr.. (bokstavelig talt... haha..)

Kommer til flyplassen i 23 tiden.. også buss i to timer til marmaris.. ungene fortsatt blide

Hotellet var suuuuper fint!! Vi lempet inn bagasjen.. fikk oss noe kjapt å spise.. og la oss vel i 2-3 tiden.. unger og voksne sovnet straks..

Sto opp i 10 tiden dagen etter.. spiste en lang deilig frokost (takk for at ejg tok med knekkebrød og tubeoster i fleng.. da vi ikke orket innom noen butikk da vi kom frem..) Så begynte ferien.. vi så oss rundt i byen.. spiste deilig mat og slappet av..

Snuppa lærte seg å svømme med armringer på

Vi kjørte båt til nabobyen, shoppet MASSE!! og sola oss.. var på stranda en dag.. men holdt oss mest på hotellet når vi bada.. hadde litt mer oversikt der...

Servicen på hotellet var utmerket, maten var deilig, det var VARMT og godt og vi hadde ingen ting å utsette på noe...

Vi fant oss en favoritt-restaurant den 3 dagen, å spiste der resten av uka... der fikk snuppa dulla med seg.. en av de yngste servitørene der tok henne med seg rundt fra første stund han så henne... hun ble restauranten`s prinsesse.... de jubla da hun kom og gråt da hun gikk superlys i håret som hun ble av sola.. samt den lyse hudfargen hun har som utgangspunkt.. det var hellig der nede..

Å ikke gjorde det noe om hun fikk litt kos og klem av den gutten heller.. for han var kjekk..

Det var tre av disse guttene der som slåss om å leke, danse og kose på henne.. så hun ble oppvartet.. mens mor og far kunne spise og kose seg...

PÅ markedet i naboby`n var det til og med noen som ville vite hvor mye vi skulle ha for henne på tull da selvsagt.. men hun ble populær der nede ja..

Fortsettelse følger.. blir for mnage smileys..
Gammel 26-08-2008, 20:35   #2
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tingelingen er tilbake:-D

Vel, det var en flott restaurant.. både den og ansatte..

Så hotellet.. der hadde de matbutikk, restaurant, minidisco, gullsmed, klesbutikk, tyrkisk bad/massasje...

Vi prøvde ikke massasjen... ble ikke tid... mye vi ikke fikk tid til... en uke FLYR

Snuppa sov som en stein der nede... vi hadde rom rett over scena hvor det var liv fra morgen til kveld.. hun sov like godt på natta som på dagen der nede... hun sover bare i seng... å ikke i vogn... å¨det ble litt styr på rutinene.. så det var noen dager/kvelder hun satt med øya i kryss og ikke skulle sove i vogna.. men sluknet så fort hun kom i senga på hotellet..

Eneste kvelden begge ungene som var på turen med oss.. ikke sovnet var da det var karaoke på restauranten... ikke like pent alt.. så skjønner godt de ikke sovna da

Vi ble kjent med disse guttene på restauranten i løpet av uka og noen av de som jobbet på hotellet.. så vi har delt mailadresser og holder kontakt allerede

FOR resultatet av turen jeg i utgangspunktet var skeptisk til er. VI REISER TILBAKE I JUNI
Gammel 26-08-2008, 20:35   #3
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Å til slutt..

Flyturen hjem var spennede... reiste fra hotellet kl 19... passet på at begge ungene hadde sovet på dagtid den dagen.. så tett opp til avreise som mulig.. så snuppa ble vekket av oss 17.15.. måtte levere nøkkel til rommet 17.30..
Kom på flyplass 21... flyet går 23.20... sto i innsjekkingskø til 23!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Må bare løøøøøøpe til flyet og ombordstigning... men vi skal være kjempeglade for at vi kom sist i køa... for vi hadde 30 kg overvekt... og de foran oss måtte betale... men ikke vi... for da begynte tiden å bli så knapp at hun bare måtte sende oss i veien..

Vel... på flyet... GODT over leggetid... snuppa sovner 2,5 timer før landing... uten noe styr.. ser tv og spiser ostepop før hun bare legger seg ned og sovner.. uten bråk sover 2 timer... følger med på landing.. venter på koffertene på flyplassen... sovner i bilen på vei hjem... sovner etter 15 min... sover heeeele veien hjem... blir bært inn... å da pleier hun HVERTFALL å våkne... men nei da.. hun sov.. tok av klær, byttet bleie.. og i seng.. vekker meg og snuppa 12.45 for at vi skulle få lagt henne igjen på kvelden... å VIPS... så var hun tilbake i rutina si igjen

Å da har ikke vi holdt rutiner et sekund i ferien.. vært oppe til både 23 og 24.. og tatt ferie med stor F

FLINKE SNUPPA MI

i tonnevis om du gadd lese alt...

Bilder kommer... overfører i denne stund 600 bilder til FK..
Gammel 26-08-2008, 20:52   #4
Seniormedlem

Minnie81 sin avatar

Meldinger: 1,990
Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.

Tingeling

Høres ut som en alle tiders tur..og skjønner godt at dere vil tilbake ja Har også vært litt sånn usikker i forhold til Tyrkia..men skal ikke se bort fra at det blir dit vi reiser neste gang...

Gleder meg til bilder

Minnie81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 21:00   #5
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Minnie81 Vis post
Tingeling

Høres ut som en alle tiders tur..og skjønner godt at dere vil tilbake ja Har også vært litt sånn usikker i forhold til Tyrkia..men skal ikke se bort fra at det blir dit vi reiser neste gang...

Gleder meg til bilder
Ja jeg har vært skeptisk til kulturen... utryggheten med bomber og styr.. men det er veldig stor fokus på sikkerheten der.. så om den fungerer å er det trygt.. å som bølla sa til meg før vi reiste.. det er 70 mill. innbyggere i tyrkia.. så om man skulle befinne seg der det skjer noe... da er det jammen meg uflaks..

Kulturen og folka skal jeg ikke være skeptisk på lengre hvertfall.. helt knall folk.. og godt miljø.. hvertfall i marmaris
Gammel 26-08-2008, 21:18   #6
Seniormedlem

store bølla sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 2,567
MP Rating: 100% (1)
store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.

Knall rapport Tingus! Høyres ut som en knall bra ferie! Gleder meg vilt og uhemma til bilder
Gammel 26-08-2008, 21:41   #7
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,034
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Endelig tilbake hos oss!

Hørtes kjempe digg ut!!
Så flott at det gikk å bra med ungene!!

Gleder meg til bilderaaaaaaaaaaaas!!
Gammel 26-08-2008, 21:48   #8
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,428
Blogginnlegg: 2
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Høres virkelig ut som en knallfeire,Tingen!! skjønne snuppa.Kjente jeg ble litt småskeptisk når jeg leste om hvor interessert alle var i henne(tenkte madeleine med en gang )Men så er jeg født skeptisk også altså
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 21:58   #9
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

tenkte på madeleine-saken uka saramamma så jeg hadde et våkent øye på alle.. men slappet rimelig av på restauranten etter x-antall kvelder
Gammel 26-08-2008, 22:30   #10
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,428
Blogginnlegg: 2
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Ser for meg tingen sitte og stirre stygt på alle sydlandske vennlige mennesker,som seriøst sikkert bare elsket barn, uten en ond tanke

Godt å ha dere trygt hjemme igjen
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:10.