Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-07-2008, 20:57   #1
Hjelpeadmin

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 12,173
MP Rating: 100% (10)
Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Var tok den søta lilla flickan vegen?

Ingen som vet, ingen som vet.

Senario: Ro og harmoni. Silje og Tuva leker nede på plenen, Kristian spiller med en kompis, mor svelger kvalmen med et glass vann.

Så kommer Silje opp: Mamma, jeg klipte panneluggen til Tuva litt, jeg. Den var så lang.
Jeg: What!?!

Så kom Tuva. Strikken og spennen var borte og Tuva var skamklipt.

Jeg begynte å grine, Silje ble stum, Tuvert brøy seg ikke. Silje hadde tatt med barnesaksen ned på gresset og klipt henne, og da ikke bare luggen.
Enkelte steder var det så kort at man skulle tro maskinen hadde vært der.

Nå har vi vært hos frisøren og tatt skadekontroll. Bra ble det ikke, jenta vår er borte og nå har vi en gutt med ufiks sveis.

Dette hadde jeg ikke forventet av min snart syvåring.

Før:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Etter:

Etter frisøren:
(Hatter blir det mye av.)

Gammel 29-07-2008, 21:16   #2
Juniormedlem

*Thiliemor* sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Krokstadelva
Meldinger: 2
MP Rating: 0% (0)
*Thiliemor* har mye å være stolt av.*Thiliemor* har mye å være stolt av.*Thiliemor* har mye å være stolt av.*Thiliemor* har mye å være stolt av.*Thiliemor* har mye å være stolt av.*Thiliemor* har mye å være stolt av.*Thiliemor* har mye å være stolt av.*Thiliemor* har mye å være stolt av.*Thiliemor* har mye å være stolt av.*Thiliemor* har mye å være stolt av.*Thiliemor* har mye å være stolt av.
Sv: Var tok den søta lilla flickan vegen?

Såpass ja
Gammel 29-07-2008, 21:20   #3
Gri
Veteranmedlem

Gri sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Ås
Meldinger: 4,439
Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei og nei, dette var ikkje særleg stas nei... Eg kan vel seie at eg forstår litt av følelsane som slo inn. Oda klipte jo av seg luggen heilt inn til hårfestet i april. Forstår godt at du er fortvila. Mi einaste trøst er at det gror faktisk ut att. Tok meg faktisk nokre dagar å "forsone meg" med det. No er endeleg Oda sin lugg like lang (om enn ein kort variant).
Håper Tuva har rask og god hårvekst, det kan jo sjå slik ut ut fra lengda ho hadde før. Tenker Silje har fått ein lærepenge da ho såg reaksjonen din, ho hadde nok ikkje tenkt det slik, men ein forventer jo ikkje dette av ein 7 åring.

Var det mykje "hakkete" bak også sidan frisøren tok all lengda hennar? På "midt i mellom"-bilda har ho jo litt lengde på sidene og bak.

Om enn med litt "guttete"sveis og ufrivillig sveis, Tuva er jo ein skjønning da!
Gammel 29-07-2008, 21:28   #4
Hjelpeadmin

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 12,173
MP Rating: 100% (10)
Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Det var veldig hakkete bak. Alt fra passe kort til helt inn til hodebunnen.

Ja ja. Håper på masse sol og hattevær fremover.
Gammel 29-07-2008, 21:59   #5
Seniormedlem

bille sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 1,705
MP Rating: 100% (13)
bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.

Ojda.. Hun har virkelig vært grundig, størstejenta di.. . Skjønner at dette er kjipt altså, det er jo virkelig ikke bra. Men det vokser fort ut igjen og hun er aldeles nydelig likevel, Stine. Det er hun virkelig .

"This too shall pass"

bille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-07-2008, 22:13   #6
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,593
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

skjønner deg godt at det ble mye for en mammhjerte å se, men jeg syntes jenta di var nydelig alikevel jeg!!

(og nå har dere en "morsom" historie å mobbe barna litt med når de blir eldre.. En av de pinlige mammahistoriene som de får hørt hver jul )

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-07-2008, 22:45   #7
Veteranmedlem

Maya80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: moss
Meldinger: 3,613
MP Rating: 100% (2)
Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.

Oi da.
Jeg glemmer heller aldri mamma etter hun så jeg hadde gjort det samme i en alder av rundt 3-4 år. Jeg var om ennå mere kortere enn det tuva er når jeg kom hjem fra frisøren.
Synes hun var veldig fin på dem to nederste bildene, å håret vokser heldigvis ut igjen.
Gammel 29-07-2008, 22:52   #8
VIP-Medlem

Pusa sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,228
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg forstår godt at du ble lei deg ja. Men gud så nydelig hun er da!!
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-07-2008, 23:04   #9
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,474
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.

Tuvert er fortsatt nydelig, da, så Simen vil nok ha henne tross kort hår.

Jeg gjorde forøvrig det samme på meg selv da jeg var litt eldre enn Tuva, og endte opp med guttesveis.

minniepus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2008, 00:15   #10
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 2,617
*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.

Kan tenke meg at dette ikke var noe gøy nei

Men, hun var jo virkelig "fresh" etter at hun hadde vært hos frisøren da. Skikkelig tøff med glimt i øyet.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:00.