Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-07-2008, 21:34   #1
Medlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 140
MP Rating: 0% (0)
solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.
vognspørsmål; bra paraplytrille??

Heia. Har en venninne av meg som skal kjøpe seg en paraplytrille. Hun ønsker at den skal være så liten sammenleggbar, at den kan tas med som håndbagasje på fly. Hun vil at maxi cosi bilsete skal kunne festes på understellet ved behov. Og sist men ikke minst så ønsker hun at ryggen på vognen skal kunne legges ned dersom den lille vil hvile. Finnes denne vognen???? Tips???
Gammel 07-07-2008, 21:46   #2
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,428
Blogginnlegg: 2
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: vognspørsmål; bra paraplytrille??

I drømmeland?? kan man i det hele tatt få en så avansert paraplytrille?
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-07-2008, 21:48   #3
Veteranmedlem

Maya80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: moss
Meldinger: 3,613
MP Rating: 100% (2)
Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.

Tror heller ikke den vogna finnes du.
Gammel 07-07-2008, 21:50   #4
Medlem

solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.

Synes å huske at det fantes en sånn trille, men jeg er usikker på om ryggen kunne legges ned på den
Noen andre som vet om det finnes en slik drømmetrille???
Gammel 07-07-2008, 21:53   #5
VIP-Medlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad
Meldinger: 9,426
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.

Det nærmeste du kommer er Quinny Zapp, men den kan du ikke legge ned ryggen på.

sitter bakovervendt i Britax Secura
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-07-2008, 21:54   #6
Veteranmedlem

Maya80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: moss
Meldinger: 3,613
MP Rating: 100% (2)
Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.

Det nærmeste man kommer er zappen, er den jeg har hørt som går som håndbagasje og kan sette bilstol på. Å den blir liten sammenlegbar, men kan ikke legge ned ryggen på den. Hvor stort er barnet da? min 06 sønn sover helt greit i sin lille trille selv uten å legge den ned.
Gammel 07-07-2008, 22:01   #7
Medlem

Gutten hennes er bare et halvt år. Hun tenkte egentlig bare å bruke bilsete på understellet nå for bittesmå turer på reise. Men så syntes hun at det hadde vært en fordel om ryggen kunne legges ned hvis hun ikke har på bilsetet, for da kan hun bruke den på litt lengre turer også etter hvert. Hvis ikke en slik vogn finnes så kjøper hun Quinny zapp
Gammel 07-07-2008, 22:03   #8
Seniormedlem

Minnie81 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,990
Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er veldig fornøyd med zappen vår... Enkel å ha med på tur og veldig grei å komme seg fram med. Veldig greit at man kan ha maxi cosi på den Men selvfølgelig litt teit med den ryggen da..håper quinny kommer på noe lurt der snart

Minnie81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-07-2008, 22:09   #9
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Minnie81 Vis post
Jeg er veldig fornøyd med zappen vår... Enkel å ha med på tur og veldig grei å komme seg fram med. Veldig greit at man kan ha maxi cosi på den Men selvfølgelig litt teit med den ryggen da..håper quinny kommer på noe lurt der snart
Tenkte faktisk at jeg skulle spørre hva din vogn heter, men nå fikk jeg jo svar
Regner med at man ikke kan få en vogn med alle de egenskapene min venninne ønsker da..
Men jeg skal iallefall si at zappen er bra
Gammel 07-07-2008, 23:09   #10
Seniormedlem

Minnie81 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,990
Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.

By the way...når hadde du termin igjen?? Og hvordan er formen nå? Bedre?

Minnie81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:24.