Sitat:
|
Opprinnelig postet av Happymom
Vi venter på en CD i posten med bilder av lillegutt, men gud så tregt det går (Er rimelig irritert på FAME fotografene nå. Tok bildene helt først i des., og de lovte at de skulle sende meg en CD med små bilder etterpå siden jeg bor så langt unna FAME fotografer, men de har tullet og plutselig var det ikke slik at de kunne sende ut CDer mer. Måtte da betale 4500 kr... Har kranglet mye med dem, og sa de bare kunne glemme alt, men da var vistnok cden sendt.. Venter i spenning da. Hvis jeg ikke finner noen helt spesielt fine kommer jeg ikke til å kjøpe noe av dem, for maken til service )
|
Vi var hos Fame i går. De skal ha 4750kr for cd med bildene på

14750kr for cd med fri brukstillatelse

Hva betyr egentlig det? Hvis vi kjøper cden til nesten 5000kr, så kan vi IKKE gjøre som vi vil med bildene?
Du kan jo bestille bildene en annen plass hvis du får de på cd. Kan jo bl.a bestille forstørrelser hos FotoKnudsen. Myyyyyye billigere! Det er STIVE priser på bestilling av bilder hos Fame gitt
Synes forresten at bildene var veldig fine, Nala
Her er noen bilder som ble tatt av fotograf da Victoria var 1 måned. Scannet inn, så litt dårlig, men var heller ikke så veldig fornøyd egentlig