Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-09-2008, 13:07   #1
Medlem

vegastar sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 126
MP Rating: 0% (0)
vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.
6-ukers her også!

Legen kunne ikke sagt mer positivt om lille Oscar min. Varmer godt i mammahjertet

Han er nå 56 cm lang og veier 5525 g, så han har altså strekt seg 6 cm og lagt på seg over 1,8 kg (og han er jo ikke 6 uker før på lørdag )

Jeg er så stolt!
Gammel 04-09-2008, 19:55   #2
Supermedlem

Moms82 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 762
Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.
Sv: 6-ukers her også!

Så fine tall på lillegutten din! Skal si han har vokst bra!
Det er så godt når alt går strålende på kontroll

Moms82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 19:59   #3
Seniormedlem

Xandra sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Jæren
Meldinger: 1,683
Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.

Så flott

Men, si meg en ting. Er det bare på vår helsestasjon at de ikke måler de før 3 md Synes alle legger ut lende på disse små, men her vil de ikke strekke de enda, så jeg får ikke målt henne før hun er 3 md.

Vesla juli 08
Xandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 20:08   #4
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,326
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

så flotte tall.. -
flott med skryt..

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 20:51   #5
Medlem

vegastar sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 126
vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Xandra Vis post
Så flott

Men, si meg en ting. Er det bare på vår helsestasjon at de ikke måler de før 3 md Synes alle legger ut lende på disse små, men her vil de ikke strekke de enda, så jeg får ikke målt henne før hun er 3 md.
har hørt om et par andre også..
Gammel 05-09-2008, 02:15   #6
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 487
Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.

Så flott kontroll
Beautiful_mind er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 15:07   #7
Supermedlem

evigoptimist84 sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sandnes
Meldinger: 822
evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.

Oi, så flotte tall! Skal si han legger på seg, har jo tatt igjen Tobias som er 2 dager eldre og veide hele 4302 g ved fødselen. Grattis med vellykket kontroll.

evigoptimist84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:20.