Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-09-2008, 19:23   #1
Supermedlem

evigoptimist84 sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sandnes
Meldinger: 822
MP Rating: 0% (0)
evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.
Amming av større babyer

Hvordan blir det med amminga etter hvert som babyene vokser? Det er ikke plass til så veldig mye mer melk i puppene mine enn det jeg har nå altså Hvor mye melk kan jeg regne med å få i brystene på det meste? Eller blir melka fetere?

Og så et ekstra spørsmål: Det gjør såå vondt å amme på den ene siden, men jeg ser ikke noen synlige sår. Er det sopp da, eller?

evigoptimist84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 20:41   #2
Medlem

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 117
Raggsokk er som en lysfontene.Raggsokk er som en lysfontene.Raggsokk er som en lysfontene.Raggsokk er som en lysfontene.Raggsokk er som en lysfontene.Raggsokk er som en lysfontene.Raggsokk er som en lysfontene.Raggsokk er som en lysfontene.Raggsokk er som en lysfontene.Raggsokk er som en lysfontene.Raggsokk er som en lysfontene.
Sv: Amming av større babyer

Joda, det er plass til mye mer melk enn det du har nå. Men det kan nok tenkes at du etterhvert vil måtte amme oftere. Melkegangene kan strekke seg til helt under armene - det er good plass.

Det kan være at du har sopp, men kan også skyldes andre ting. Sjekk det med ammepoliklinikken.
Raggsokk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 21:04   #3
Medlem

Solsikko sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Bergensområdet
Meldinger: 336
Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.

Det med sårhet på kun det ene brystet hadde jeg helt til lillebror var fire uker. Jeg så heller ikke sårhet, og trodde det var sopp. Men det var det ikke. Nå har det ordnet seg (brukte albueskjell og Purelan-salve daglig en periode).

juli 2002
juli 2008
Solsikko er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 08:04   #4
Medlem

Adnil sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 392
Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.

Det er nok plass til ganske mye melk der....

Men jeg har ikke hatt nok melk lenger til de to storesøsknene når de har runda 4 mnd. Tror til og med jeg har starta litt før 4-mnd dagen med grøt på kvelden. Ikke så mye, og veldig tynn grøt i begynnelsen, men alt for natteroen
Gammel 03-09-2008, 14:48   #5
Supermedlem

Hetty sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 601
Hetty har mye å være stolt av.Hetty har mye å være stolt av.Hetty har mye å være stolt av.Hetty har mye å være stolt av.Hetty har mye å være stolt av.Hetty har mye å være stolt av.Hetty har mye å være stolt av.Hetty har mye å være stolt av.Hetty har mye å være stolt av.Hetty har mye å være stolt av.Hetty har mye å være stolt av.

Etterhvert spiser jo barnet annen mat...så det er virkelig ikke noe problem. Det er i hvert fall helt utrolig hva mine små pupper rommer...
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:08.