Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-09-2008, 22:01   #1
Supermedlem

skorpion75 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 1,070
MP Rating: 0% (0)
skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.
Årets NAV historie...

....I dag fikk TIDA brev fra NAV....

"Orientering til deg som er sykemeldt"
Her får du informajson om rettigheter, muligheter og plikter vedrørende sykepenger. Dette brevet sendes alle som har vært sykmeldt i seks uker, det kan derfor hende at du er i en situasjon som gjør at noe av informasjonen ikke gjelder deg.

Nå skal vi se...hun er vel strengt tatt i en situasjon som gjør at det meste ikke gjelder henne, er hun ikke??
Jeg mener..hun blir syv uker i morgen...
Gammel 03-09-2008, 22:09   #2
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,326
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Årets NAV historie...

nav tok jammen kaken der ja..

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 22:11   #3
Seniormedlem

Minamor sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,962
Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av skorpion75 Vis post

Her får du informajson om rettigheter, muligheter og plikter vedrørende sykepenger. Dette brevet sendes alle som har vært sykmeldt i seks uker, det kan derfor hende at du er i en situasjon som gjør at noe av informasjonen ikke gjelder deg.

Nå skal vi se...hun er vel strengt tatt i en situasjon som gjør at det meste ikke gjelder henne, er hun ikke??
Eh... Ok... :forvirret:
Gammel 03-09-2008, 22:14   #4
Supermedlem

Væren75 sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 517
Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.

Sitat:

Wow , det var tidlig å bli sykmeldt ja ..
Er dette en form for barnearbeid?
Gammel 03-09-2008, 22:15   #5
Seniormedlem

Minamor sin avatar

Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Væren75 Vis post
Gammel 03-09-2008, 22:15   #6
Supermedlem

*Lene* sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Schpikkenstaden
Meldinger: 803
*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.

Mamma til verdens nydeligste Ida, og verdens tøffeste storebror Hauk
*Lene* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 22:32   #7
Supermedlem

skorpion75 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 1,070
skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Væren75 Vis post
Hun jobber jo hardt med puppen flere ganger om dagen, men hun får jo lange pauser også...men det er jo ulønnet arbeid - ett barn vet jo ikke bedre, og sånt må jo utnyttes. Men siden det er ulønnet så lurer jeg på hvordan NAV i det hele tatt har fått snusen i at hun er i arbeid?? Men at hun var sykemeldt, det hadde gått meg hus forbi - tror jaggu jenta er sleip å prøver å ta ut sykepenger samtidig som hun er i ammearbeid jeg!!
Gammel 03-09-2008, 22:36   #8
Supermedlem

Moms82 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 762
Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.

At det går an!

Moms82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 22:57   #9
Seniormedlem

Minamor sin avatar

Sitat:
Hun jobber jo hardt med puppen flere ganger om dagen, men hun får jo lange pauser også...men det er jo ulønnet arbeid - ett barn vet jo ikke bedre, og sånt må jo utnyttes. Men siden det er ulønnet så lurer jeg på hvordan NAV i det hele tatt har fått snusen i at hun er i arbeid?? Men at hun var sykemeldt, det hadde gått meg hus forbi - tror jaggu jenta er sleip å prøver å ta ut sykepenger samtidig som hun er i ammearbeid jeg!!
Ulønnet, du liksom. Hun får jo mat for strevet. Makan til kravstor unge om hun vil ha mer. :råll:
Gammel 03-09-2008, 23:11   #10
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Gjemmer meg...
Meldinger: 7,865
MP Rating: 100% (1)
Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.

ER'E MULIG?!

NAV har jeg selv langt opp i halsen... men dette tok kaken!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:52.