Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-09-2008, 10:11   #1
Supermedlem

Monen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Lier
Meldinger: 723
MP Rating: 0% (0)
Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.
Barnetrygden..

Har alle sammen fått vedtak om at de får barnetrygd?
Ikke hørt noen ting, jeg, nå er hun jo over 2 mnd..
Gammel 09-09-2008, 10:15   #2
Medlem

Malagi sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 389
Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.
Sv: Barnetrygden..

Jeg har både fått vedtak og første utbetaling, så da ville jeg ringt dem jeg
Gammel 09-09-2008, 10:28   #3
Supermedlem

Monen sin avatar

Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Malagi Vis post
Jeg har både fått vedtak og første utbetaling, så da ville jeg ringt dem jeg
Da gjør jeg det!
Gammel 09-09-2008, 10:31   #4
Supermedlem

Væren75 sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 517
Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.

Jeg har ikke fått noe vedtak , bare en giro jeg antar er for 2 måneder siden den :

a) var på 1940 kr
b) Jeg bare har 1 barn
c) Jeg har hørt at den skal være på rundt 900 per barn

det stod mao ikke hvilke eller hvor mange måneder den var for .
foreldrepengevedtak har imidlertid latt vente påseg og nå er vesla 3 måneder om kort tid .
Gammel 09-09-2008, 10:37   #5
Supermedlem

Monen sin avatar

Ringte nå. Hun som hadde med det å gjøre var selvfølgelig ikke på jobb i dag

Sist endret av Monen; 09-09-2008 kl 10:39.
Monen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 10:39   #6
Supermedlem

Monen sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Væren75 Vis post
Jeg har ikke fått noe vedtak , bare en giro jeg antar er for 2 måneder siden den :

a) var på 1940 kr
b) Jeg bare har 1 barn
c) Jeg har hørt at den skal være på rundt 900 per barn

det stod mao ikke hvilke eller hvor mange måneder den var for .
foreldrepengevedtak har imidlertid latt vente påseg og nå er vesla 3 måneder om kort tid .
Det er på 970 pr barn, så det stemmer nok at det er for 2 mnd ja
Jeg leverte søknad om foreldrepenger i uke 34, fikk penger da snuppa var 1.5 mnd Men da var det mye arbeidsgiver sin skyld, siden de aldri sendt inntekstsopplysninger!
Gammel 09-09-2008, 12:46   #7
Supermedlem

Zennia sin avatar

Meldinger: 519
Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.

ikke hørt noe, sendte derfor søknad forrige uke (den ligger på nav.no)....det skal skje automatisk, men det er det jo ingenting som har gjort i sommer
Gammel 09-09-2008, 13:15   #8
Supermedlem

Monen sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Zennia Vis post
ikke hørt noe, sendte derfor søknad forrige uke (den ligger på nav.no)....det skal skje automatisk, men det er det jo ingenting som har gjort i sommer
Så det ligger en søknad der altså...
Man må jaggu passe på alt selv Kom plutselig på det i går, jeg, at jeg ikke har hørt noen ting! Sjekka kontoen, og ikke hadde det kommet inn noe heller..
Gammel 09-09-2008, 13:36   #9
Veteranmedlem

Miss Undercover sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 3,115
Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.

Har fått både vedtak og første utbetaling. Kom automatisk
Gammel 09-09-2008, 14:31   #10
Medlem

Meldinger: 192
Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.

Vi fikk vedtaket i juli og første utbetalingen kom nå i august. Eneste de ikke hadde greid var å registrere kontonr som jeg sendte inn i juli, så pengene kom på utbetalingsblankett.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:17.